سجادی:‌

اقدام غیرقانونی دولت آمریکا باعث شناخته‌تر شدن سپاه در جهان شد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دولت آمریکا نشان داد که چه دشمنی دیرینه‌ای با نظام، مردم و نهادهای رسمی ایران دارد،‌گفت: این اقدام آمریکا باعث می‌شود سپاه بیشتر شناخته شود.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۸۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگوبا خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به الحاق سپاه به گروه‌های تروریستی توسط دولت آمریکا و تبعات این مسئله برای این کشور اظهار داشت: سپاه به عنوان یک نهاد رسمی نظامی در ساختار جمهوری اسلامی ایران وجهه قانونی دارد و کارنامه مشخصی را هم دارد.

وی افزود: در جنگ نقش سپاه را شاهد بودیم و در دفع تروریسم و مخصوصا پاکسازی داعش در عراق هم نقش و کارنامه درخشانی را از سپاه دیدیم و سپاه نه تنها یک نهاد نظامی جمهوری اسلامی است بلکه یک نهاد ضد تروریستی هم هست.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در این خصوص ادامه داد: کارنامه داعش می‌گوید النصره و داعش در عراق و سوریه با نقش فعال سپاه مهار شد و این برای همه جهانیان امری بدیهی و مشخص است.

سجادی افزود: اینکه کشوری مثل آمریکا یک نهاد رسمی نظامی کشور را در لیست تروریستی قرار می‌دهد خود امری خلاف قانون است کما اینکه برخی کشورها مثل چین،‌ روسیه و حتی انگلیس مخالفت خود را با این امر نشان دادند.

وی با بیان اینکه این اقدام کاری استراتژیک برای کشور آمریکا حساب می‌شود و در عین حال سپاه ضرر زیادی نمی‌کند، تصریح کرد: سپاه یک نهاد رسمی است و کار خود را انجام می‌دهد واین اقدام نمی‌تواند خللی در ارتباطات خارجی آن ایجاد کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دولت آمریکا نشان داد که چه دشمنی دیرینه‌ای با نظام، مردم و نهادهای رسمی ایران دارد تصریح  کرد: این اقدام آمریکا علامت سؤالی برای جهانیان می‌شود که اساسا سپاه چیست و همین مسئله باعث می‌شود سپاه بیشتر شناخته شود.

سجادی با تاکید بر اینکه سپاه وظایف خود را انجام می‌دهد و این اقدامات خللی در انجام وظایف او ایجاد نمی‌کند، گفت:‌ با وجود اینکه در زمینه سیل سپاه وظیفه‌ای ندارد ولی شجاعانه وارد عرصه شده و خدمات بسیاری را به مردم ارائه داده و می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه استراتژیست‌های دولت آمریکا این کار را انجام دادند تا به نفع انتخابات اسرائیل تمام شود، خاطرنشان کرد: زیان بزرگ آمریکایی‌ها این بود که نشان دادند که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و با این کشور وارد مذاکره و معامله شد.

ارسال نظرات