خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین دژ:

ارتش و سپاه بازوان توانمند انقلاب هستند

امام جمعه شاهین دژ گفت: ارتش و سپاه بازوان توانمند انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۰۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

 حجت الاسلام حسین فصیح نیا امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در شاهین دژ 29 فروردین سالروز ارتش را تبریک گفت و اظهار کرد: ارتش و سپاه به معنای واقعی بازوان توانمند انقلاب اسلامی هستند.

وی به اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و آن را یک اقدام سیاسی دانست و گفت: این کشور به زودی در آتش اقدام خود خواهد سوخت و خواهد دید که سپاه مقتدر یک نیروی نظامی تمام عیار است و دشمنان خود را محو خواهد ساخت.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: سپاه در طول چهل سال عمر با برکت انقلاب در تمام عرصه ها توانسته است، حق مطلب را ادا کند و اینکه آمریکا عصبانی است به این خاطر است که از ابتدای انقلاب سپاه وجود داشته و از همان زمان زخم خورده است و در سه دولت اخیر آمریکا 7 هزار میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شد تا به نظام اسلامی ضربه بزنند که با شکست مواجه شدند و در سال 2007 سپاه قدس را تحریم کرد اما سپاه قدس توانست با تمام قوا تروریست را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرستد، اینها همه نشانه افول آمریکا است و براساس وعده قرآن به زودی شاهد رسوایی آن خواهیم بود همچنان که در اقدامات قبلی شرمساری را بر وجود آمریکا مشاهده کردیم.

وی گفت: آمریکا بداند و از طرف ملت متدین و انقلابی شاهین دژ اعلام می کنم که تروریست واقعی خود آمریکا و ترامپ احمق است و این را نیز بداند که تک تک ما پاسدار هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات