فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)زنجان خبر داد؛

استقرار موکب های اربعین استان زنجان در مناطق سیل زده ی کشور

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)زنجان از استقرار موکب های اربعین استان زنجان در مناطق سیل زده استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۲۵۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جهانبخش کرمی با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده به سیل زدگان قرار گرفت.

وی از آمادگی در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های سپاه انصارالمهدی (عج)برای خدمت رسانی به سیل زدگان خبر داد وگفت:ماشین آلات سبک وسنگین وگروههای جهادی استان به منظور رفع مشکل و کمک به هموطنان سیل زده به استان های لرستان و خوزستان اعزام شده اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه در حال حاضر یک موکب از شهرستان زنجان و ۳ موکب هم از شهرستان های خدابنده، خرمدره و ابهر در مناطق سیل زده خوزستان استقرار یافته اند،تصریح کرد:این موکب ها روزانه ظرفیت پخت۳۰۰۰۰پرس غذا برای سیل زدگان را دارند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سپاه انصارالمهدی(عج)معین استان مازندران نیز می باشد،افزود:با هماهنگی های انجام شده با سپاه کربلای استان مازندران وبا همکاری مردم،سپاه انصارالمهدی(عج)جهت احداث واحدهای مسکونی و ترمیم خسارات بوجود آمده، تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و بسیج خادمان مردم بوده و تا هر زمان که نیاز باشد وظیفه خود می دانیم، برای امنیت و آسایش مردم تا آخرین لحظه در کنار آنها باشیم.

 

ارسال نظرات