خطیب جمعه ابرکوه مطرح کرد:

عواقب سخت تروریست خواندن سپاه در انتظار دولت ترامپ/ حرکت لاکپشتی پیشرفت راه آهن ابرکوه

امام جمعه ابرکوه، ضمن حضور در نماز جمعه با پوشش سپاهی، گفت: به زودی تیم محاسباتی ترامپ اشتباه خود را متوجه خواهد شد و نیروهای ارتش تروریست‌ آمریکا در خاورمیانه اسلامی هیچگونه امنیتی نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۲۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ابرکوه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن محکوم کردن واقعه قراردادن نام سپاه در لیست تروریسم گفت: این اقدام ترامپ با هدف خوش رقصی برای صهیونیست ها صورت گرفت تا برای نتانیاهو دوپینگ انتخاباتی ایجاد شود.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به سخن رهبر انقلاب در این خصوص افزود: این اقدام آمریکایی‌ها و تلاش خبیثانه شان علیه انقلاب و ملت ایران بی نتیجه خواهد ماند.
تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ عواقب سختی برای آمریکا خواهد داشت
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: علت تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ، این است که او می‌خواهد حرکت مذبوحانه سران قبلی کاخ‌سفید در تقابل آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران را استمرار بخشد و از طرفی سپاه را به عنوان عامل استمرار انقلاب در کشور و تقویت جبهه مقاومت در منطقه، به شکست بکشاند تا انقلاب شکست بخورد.
خطیب جمعه ابرکوه تاکید کرد: این نقشه شیطانی از سال ۲۰۰۱ در دستور کار روسای جمهور پیشین آمریکا بود، اما بدلیل ایجاد عواقب سخت، آن ها جرأت اجرای این را پیدا نکردند، و به زودی تیم محاسباتی ترامپ اشتباه خود را متوجه خواهد شد و نیروهای ارتش تروریست‌ آمریکا در خاورمیانه اسلامی هیچگونه امنیتی نخواهد داشت و از این پس هر سرباز آمریکایی برای نیروهای ایرانی؛ یک تروریست است.
وی خاطرنشان کرد: اگر ترامپ در سفر دزدانه به عراق مجبور بود چراغ خاموش و شبانه بیاید؛ به نظر می‌رسد که از این پس نباید به دنبال سفر به هیچ یک از کشورهای همسایه ایران باشد چون قطعا آمریکا و متحدانش هچ امنیتی نخواهند داشت.
امام جمعه ابرکوه در بخش دیگر از سخنان خود به نامگذاری سال به رونق تولید پرداخت و گفت: باید برای خروج از بحران رکود؛ دولت و ملت دست به دست هم دهند و با رونق دادن به تولید و اشتغال- اقداماتی شایسته صورت گیرد.
ایجاد یک میلیون شغل در بودجه ۹۸ تناسبی با واقعیت های کشور ندارد
حسینی با اشاره به قراردادن یک میلیون شغلی در کشور در لایحه بودجه سال ۹۸ تصریح کرد: این پیش بینی اگر اجرایی هم شود باز پاسخگوی نیاز کشور نیست و تناسبی با واقعیت های کشور ندارد، چون تاکنون با افزایش کارگران بیکار شده روبرو بوده ایم و برای ایجاد تعادل در بازار باید برای شغل های از دست رفته هم، اشتغال ایجاد شود.
حرکت لاکپشتی پیشرفت راه آهن ابرکوه/ با برطرف کردن مشکلات کارآفرینان رونق تولید را بالا ببرید
وی با انتقاد از اینکه زیرساخت ها برای رونق تولید در ابرکوه خیلی کمتر از ظرفیت شهرستان است گفت: امیدوارم مسئولین همت عملی در به سرانجام رساندن راه‌آهن که به نظر می‌رسد با کندی پیش می‌رود، داشته باشند.
امام جمعه ابرکوه بر لزوم برطرف کردن مشکلات پیش روی کارآفرینان در ابرکوه گفت: زمینه های خوبی در شهرستان برای رونق تولید لحاظ شده اما مشکلات مانع اجرایی شدن آن است، مثلا طرح احداث بزرگ ترین گلخانه استان در روستای تیزوک ابرکوه در زمینی به وسعت 50 هکتار به دلیل محدودیت استحصال آب به 5 هکتار رسیده که باید نسبت به برطرف کردن مشکل آب این منطقه اقدام تا زمینه اشتغال حدود ۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شود.
این مقام مسئول ادامه داد: در ناحیه غربی شهرستان نیز به دلیل مشکلات قضایی، چندین دستگاه مرغداری، دامداری و کشاورزی تعطیل شده که این هم باید با پیگیری، سرمایه رها شده به چرخه تولید برگردد و در این خصوص مسئولین قضایی باید با لحاظ ضرورت رونق تولید نگاه جامع به قضیه داشته باشند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به پذیرایی های خیرین و مردم در خیابان ها در ایام اعیاد شعبانیه اظهار کرد: یکی از گلایه‌های همیشگی مردم، مشکل پذیرایی خیابانی مردمی و ایجاد راه بندی برای بیماران و مسافران شده است و باید مردم با برپایی ایستگاه‌ صلواتی در کنار خیابان، موجب راه بندان و ریختن زباله در خیابان نشوند و نیروی انتظامی، شهرداری و سازمان تبلیغات نیز با رعایت قانون و نظارت، بانیان خیر را در امر پذیرایی ارشاد کنند تا از ایجاد هرگونه ترافیک و پخش هرگونه آهنگ های مبتذل در جشن های ولادت اهل بیت(ع)، جلوگیری شود.
وی در پایان از مردم دعوت کرد در جمع آوری کمک های مردمی و ارسال به سیل زدگان مردم خوزستان بیش از پیش مددرسان مردم سیل زده باشد.
گفتنی است امام جمعه ابرکوه و برخی شهروندان، با هدف محکوم کردن تروریست خواندن سپاه توسط آمریکای جنایتکار، با پوشش متفاوت لباس سبز سپاه در نماز جمعه حاضر شدند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات