نتایج شیرین منطقه بخاطر شکل گیری جبهه مقاومت است/ الگوی انقلاب اسلامی به جهان صادر شد

عسگری با اشاره به اینکه نتایج شیرین منطقه بخاطر شکل گیری جبهه مقاومتاست و آن روز به روز محسوس تر میشود، افزود: به برکت انقلاب اسلامی در طی این چند سال جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته است که موجب ذلیل شدن آمریکای مستکبر در منطقه شده است، جمهوری اسلامی همانطور که در آرمان‌ها یش مطرح بوده و هست زمین و زمینه ظهور را فراهم میکند.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۷۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ جابر عسکری فرمانده سپاه آمل در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان آمل گفت: مشکل امریکا با ما مشکل موشکی و هسته ای نیست مشکل امریکا با ما ، اورانیوم نیروی انسانی تربیت شده بر اساس مکتب اهل بیت(ع) است،  مشکل امریکا با ما راهیان نورو یادواره های شهدا ست که احیا کننده فرهنگ جهاد وشهادت است.

فرمانده سپاه آمل اظهار داشت: عصر انقلاب ما، بین عصر صدر اسلام و ظهور قرار دارد که جرقه آن سال 42 زده شد و برکات آن شامل؛ نظام مستقل جمهوری اسلامی - اراده مستکبرین در رأس آن آمریکا در منطقه در هم شکسته شد، الگوی انقلاب به جهان صادر شد.

وی با اشاره به اینکه نتایج شیرین منطقه  بخاطر شکل گیری جبهه مقاومتاست و آن روز به روز محسوس تر میشود، افزود:  به برکت انقلاب اسلامی در طی این چند سال جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته است که موجب ذلیل شدن آمریکای مستکبر در منطقه شده است، جمهوری اسلامی همانطور که در آرمان‌ها یش مطرح بوده و هست زمین و زمینه ظهور را فراهم میکند.

وی گفت: انقلاب اسلامی به خاطر سه رکن پرچم، پرچم دار و مردم به پیروزی رسیده است و با اقتدار به مسیرش ادامه میدهد.

عسگری ادامه داد: دلیل اصلی خطای محاسباتی دشمنان احمق در طی این چند سال غفلت از قدرت معنوی ولایت میباشد که مانند تفکر بسیجی هیچگاه در هاضمه فکری مستکبران قابل درک نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها