توهین به سپاه اهانت به مقدسات و آرمانهای انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران است/ از حمایت های مردم و دستگاهها کمال تشکر داریم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر ضمن تشکر و تقدیر صمیمانه از حرکت مردم شهرستان، این حضور در صحنه را مشتی آهنین بر دهان استکبار وامریکای جنایتکار دانست و افزود:اهانت به سپاه،اهانت به مقدسات انقلاب و آرمانهای آن می باشد بخاطر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نتیجه و برخواسته از متن انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۹۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مردم ولایت مدار قائم شهر در حمایت از سپاه پاسداران و اعلام انزجار از اقدام خبیثانه آمریکای جنایتکار سنگ تمام گذاشتند.

قائم شهریها ضمن حضور در نماز جمعه، همگام با سایر ملت در سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی، اقدام خصمانه آمریکای جنایتکار را در تروریستی نامیدن نهاد مقدس سپاه پاسداران را محکوم کرده و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا اعلام انزجار خود را اعلام کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر ضمن تشکر و تقدیر صمیمانه از حرکت مردم شهرستان این حضور در صحنه را مشتی آهنین بر دهان استکبار وامریکای جنایتکار دانست و افزود:اهانت به سپاه،اهانت به مقدسات انقلاب و آرمانهای آن می باشد بخاطر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نتیجه و برخواسته از متن انقلاب است.

علیزاده تاکید کرد : سپاه مولود ایمانی انقلاب در امتداد خط انبیا الهی است و به صورت همه جانبه حافظ دستاوردهای انقلابی است که قرار است زمینه ساز انقلاب ظهور حضرت حجت باشد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قایم شهر در پایان گفت :از مردم فهیم و قدر شناس شهرستان قائم شهر تشکر و قدردانی می کنم انشالله که در سایه سار توجهات حضرت حجت عج مستدام باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها