همزمان با چهارمین روز هفته هنر انقلاب اسلامی:

گلزار شهداو قطعه هنرمندان بهشت محمدی سنندج غبارروبی شد

با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و جمعی از مسئولین وهنرمندان گلزار شهداء و قطعه هنرمندان بهشت محمدی سنندج غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۱۲۶۱۳۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  ظهر پنجشنبه ۲۲ فروردین ماه ۹۷ با حضور مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، دکتر قنادیان رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران کردستان، سرهنگ عسکری فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج، سرهنگ داودنیا رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان، احمدی معاون هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی، همکاران حوزه هنری استان کردستان و جمعی از هنرمندان با حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا مزار شهدا غبارروبی و عطر افشانی شد.

در این مراسم که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت: با حضور بر آرامگاه هنرمند فقید، متعهد و انقلابی استاد شاهرخ اورامی و دیگر هنرمندان ضمن قرائت فاتحه با گل افشانی مزار این هنرمندان، نام ویاد آنان را گرامی داشتند.

مرادی در حاشیه این مراسم گفت: شهدا دین بزرگی برگردن ما دارند و زنده نگه داشتن نام و یاد آنان و ترویج راه ایثار وشهادت در این برهه حساس، کشور را از توطئه‌های دشمنان در امان نگه می‌دارد.
 
 
 

وی با تأکید بر ضرورت فعالیت هنرمندان در ارائه آثار ارزشی و ترویج هنر انقلاب تصریح نمود: می‌توانند با آثار ارزشمند خود در این مسیر ایفای نقش نمایند و نام خود را جاودانه کنند.
 

دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور بر مزار دو شهید شاخص شهید توفیقی و شهید ماموستا برهان عالی افزود: با بررسی اثار به جا مانده از این شهیدان می‌بینیم این عزیزان در دوران زندگی خود به دنبال احیای ارزش‌های دینی و اخلاقی بوده اند و در راه همین اصل مهم جان خود را نثار انقلاب نمودند تا امنیت پایدار امروزی و گسترش مفاهیم دینی و اخلاقی در جامعه را شاهد باشیم.

وی گریزی به حماقت رئیس جمهور آمریکا در اهانت به نهاد مقدس و ارزشی سپاه پاسداران زد وگفت: امروز بر همه جهان آشکار گردید که ملت ایران با تمامی سلیقه‌های سیاسی و فرهنگی ذره‌ای از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی کوتاه نیامده و حمایت همه جانبه ملت ایران از سپاه پاسداران نشان داد که وحدت و یکپارچگی این ملت بر اصول بنیادین نظام امری است ملی و خللی بر ان وارد نخواهد آمد و ۸۰ میلیون ایرانی در برابر توطئه‌های دشمنان همه پاسداران انقلاب می‌باشند.
 
 
ارسال نظرات