دکتر محسن علیجانی:

80 درصد محتوای فضای مجازی در خارج و 20 درصد در داخل کشور تولید می شود

خبرگزاری بسیج: نماینده ری،تجریش و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه شهرستان ری با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در هدایت جامعه، گفت: متاسفانه 80 درصد تولید محتوای فضای مجازی در خارج و 20 درصد در داخل کشور صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۹۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر محسن علیجانی، با اشاره به قدرت رسانه در رفع مشکلات و معضلات جامعه، افزود: خبرنگاران می توانند با انعکاس مشکلات و نیازهای جامعه به مسئولان در رفع تنگناها و معضلات کشور تاثیرگذار باشند. وی ادامه داد: تولید محتوا خیلی مهم است و کسانی که بخواهند سیاست را در سطح جهانی، ملی یا شهرستان هدف بگیرند باید به سمت اجتماع بروند و هر کس فرهنگ و اجتماع یک کشور را در دست بگیرد و اندیشه مردم را با خود همراه کند می تواند سیاستمداران را هم همراه کند؛ سیاست یک امر اجتماعی و فرهنگی و زیربنای امور است اما حزب فقط در هنگام انتخابات شکل می گیرد و بعد از پایان انتخابات به حال خود رها می شود و توانمندی ها، دغدغه ها، اولویت های جوانان به حال خود گذاشته می شود و فراموش می شود.و نقش اصحاب رسانه در شکل گیری این موضوع هم بسیار مهم است.

وی با اشاره به پتانسیل های شهرستان ری اظهار داشت: در مجلس طرحی مدیریت شهری مستقل ری کلید خورده است و از پریروز در حال جمع آوری امضاء در ارتباط با این طرح هستیم تا برای افق 1400 شهری  مستقل داشته باشیم و جوانان  و نخبگان بتوانند در عرصه سیاسی حضور پیدا کنند.  رسانه ها می توانند افراد توانمند را در عرصه های مختلف ورزشی، فرهنگی، علمی، سیاسی، مدیریتی، به جامعه معرفی کنند تا بتوانیم ری را به جایگاه خودش برسانیم.   

 

ارسال نظرات