فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) :

انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران برگرفته از آموزه‌های مکتب امام حسین(ع) است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) رمز پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت سپاه پاسداران را پیروی از مکتب امام حسین(ع) دانست.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۸۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ  پاسدار اعظمی به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار در مراسمی که در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد ، اظهار داشت : روز پاسدار روز نماد سرخ است و کسی که درباره این روز صحبت میکند باید در مقام عمل نیز وارد شود انقلاب ما و پاسداری ما برگرفته از امام حسین ع است و بهترین سنگر که از سنگر رزم نیز برتر است سنگر عبادت است .

 انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران برگرفته از آموزه‌های مکتب امام حسین(ع) است

وی در ادامه افزود :مسیری که امام حسین ع در این روز دنیا آمد و راهی که پیش گرفت کشتی نجات بشریت است و این کشتی برای تمام آزادگان جهان است.امام حسین ع باید بطور ویژه شناخته شود .

وی تصریح کرد : هر کس در مسیر امام حسین (ع) قرار بگیرد سعادتمند است و چیزی برتر از این نداریم و ما پاسداران ان شاالله در این مسیر هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در پایان خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) هنر شهادت را به ما آموخت و چه زیبا گفت شهید آوینی که امروز روز شهادت آن عزیز هم هست اگر شهید نشویم میمیریم ، امام حسین (ع) این کشتی را حرکت دادند و تمام انسانهای آزاده در آن قرار میگیرند و حرکت میکنند وظیفه پاسداری و صیانت از که اولین صیانت پاسداری از خودمان است دوم دگر سازی است به برکت خون شهدا ما افتخار داریم که ردای پاسداری داریم هر کس در این ردا باشد صد در صد در کشتی نجات امام حسین (ع) است و لباس پاسداری لباس افتخار ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها