خبرهای داغ:
امام جمعه چایپاره در ویژه برنامه روز پاسدار:

گام دوم انقلاب با حضور پاسداران شکل عینی و عملی خواهد گرفت

امام جمعه چایپاره گفت: گام دوم انقلاب با حضور پاسداران شکل عینی و عملی خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۳۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، به مناسبت سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، ویژه برنامه ای با حضور کارکنان ناحیه مقامت بسیج چایپاره در حسینیه عاشقان ثارالله (س) این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه چایپاره با تبریک اعیاد شعبانیه خصوصا سوم شعبان که از طرف بنیانگذار انقلاب اسلامی به روز پاسدار مزین شده است، پاسداران را رهروان واقعی آقا اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد و گفت: سربازان ولایت در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب اسلامی با نثار جان خود در راه اعتلای آرمان‌های نظام اسلامی گام برداشته اند.

حجت الاسلام جمشیدی تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب از طرف امام خامنه ای(مدظله العالی) که به عنوان نقشه راه در دهه پنج انقلاب است، با حضور پاسداران شکل عینی و عملی خواهد گرفت، چرا که در طول این چهل سال نیز این پاسداران بودند که به وظیفه اصلی خود یعنی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به نحو احسن عمل کرده اند.

 سرهنگ حیرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در چایپاره، دسیسه‌های دشمن را نشاندهنده خصلت استکباری آمریکا و احمق بودن رئیس جمهور آن اعلام کرده و برخی اقدامات را نشان‌دهنده هراس و وحشت استکبار از عملکرد سپاه پاسداران در منطقه و جهان عنوان کرد.

در این مراسم شاعر بسیجی و ولایی شهرستان آقای اسرافیل صفرزاده در مدح اعیاد شعبانیه و پاسداران اشعاری را قرائت کردند و از مداحان نیز به مدیحه سرایی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظرات