فرمانده سپاه اشکذر:

خدا را شکر می کنیم که امریکا از ما متنفر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر با تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: بهترین عیدی را این روز‌ها امریکا با تروریسم خواندن سپاه پاسداران به ما داد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۷۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان شهرستان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر از زحمات پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کردند.
فرماندار اشکذر در این دیدار با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه بخصوص تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار به تروریسم خطاب کردن سپاه از طرف آمریکا اشاره کرد و گفت: این‌که امریکا رسماً سپاه ایران اسلامی را تروریسم خطاب کرده است جای تعجب ندارد چراکه هرکجا امریکا در خاورمیانه به فکر اجرایی کردن نقشه‌های شوم خود بود این سپاه پاسدار انقلاب اسلامی ایران بود که نقشه‌ی آنان را نقشه بر آب می‌کرد.
شاه حسینی ادامه داد: بنده به عنوان نماینده‌ی دولت در شهرستان اشکذر اعلام می‌کنم هرکجا که به کمک سپاهیان و بسیجیان در شهرستان احتیاج داشتیم آن‌ها بدون وقفه به کمک ما شتافتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: بهترین عیدی را این روز‌ها امریکا با تروریسم خواندن سپاه پاسداران به ما داد چراکه پیر جماران گفت: اگر دشمن از شما متنفر بود بدانید که هدف و راهتان درست است و خدا را شکر می‌کنیم که شیطان بزرگ از ما متنفر است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات