فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

این حادثه سیل علیرغم خسارت، برای ما برکاتی هم داشت

به منظور سازماندهی کمک‌های مردمی به سیل زدگان؛ ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد اقدام به برگزاری جلسه قرارگاه خدمات رسانی به سیل زدگان نمود.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۸۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ میر حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در این جلسه گفت:این سیل خیلی به ما خسارت زد، ولی در عین خسارت برکاتی هم برای ما داشت که یکی از این برکات همدلی در بین مردم بود همه با هم تلاش می‌کنند تا کمک کنند به سیل زدگان. کشور ما چندین سال است که با مشکل خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کند و این بارندگی‌ها باعث شد تا قدری این مشکل حل شود. در سال گذشته یازده بار خط لوله آب انتقالی اصفهان به یزد دچار آسیب دیدگی شد. البته مردم ورزنه هم خودشان مشکل آب دارند.
وی در ادامه افزود:قبل از این بارندگی‌ها در خصوص ساخته شدن سد‌های خوزستان انتقاد بود در صورتیکه الان اگر این سد‌ها نبود کل خوزستان دچار آب گرفتگی می‌شد.
وی همچنین اذعان کرد:وقتی حضرت آقا پیام دادند که حوزه‌های مقاومت بسیج به کمک سیل زدگان بروند و کمک کنند. ما وارد عمل شدیم و تا الان یک کامیون از کمک‌های غیرنقدی و بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های نقدی ارسال شده است و خیلی از بسیجیان ما درخواست داشتند تا اعزام شوند، ولی تا کنون درخواست نیروی انسانی از ما نشده است؛ لذا فرماندهان حوزه‌ها با فرماندهان پایگاه‌های خود جلسه بگذارند و در خصوص جذب کمک‌های مردمی تلاش نمایند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات