به همت حوزه 219 شهیدان معارف وند؛

ارسال یک دستگاه کامیون کمک های مردمی و بسیجیان به مناطق سیل زده

به همت حوزه 219 شهیدان معارف وند سپاه ناحیه امام سجاد (ع) یک دستگاه کامیون حاوی مواد غذایی، دارو، وسایل گرمایشی، پوشاک و ... شامل کمک مردم استان که از طریق پایگاه های بسیج حوزه 219 شهیدان معارف وند به سمت مناطق سیل زده استان گلستان اعزام شده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۶۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه 219 شهیدان معارف وند سپاه ناحیه امام سجاد (ع) یک دستگاه کامیون حاوی مواد غذایی، دارو، وسایل گرمایشی، پوشاک و ... شامل کمک مردم استان که از طریق پایگاه های بسیج حوزه 219 شهیدان معارف وند به سمت مناطق سیل زده استان گلستان اعزام شده است.

ارسال یک دستگاه کامیون کمک های مردمی و بسیجیان به مناطق سیل زده

فرمانده حوزه 219 شهیدان معارف وند سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با بیان آمادگی هر چه بیشتر برای جمع آوری کمک های مردم و اعزام  به این مناطق سیل زده  اظهار داشت :کمک رسانی به مردم فلسفه اصلی وجود بسیج است و بسیج هر کجا که اسلام و کشور و مردم در خطر باشند تا پای جان و تا آخرین قطره خون آماده است تا از آرمان های انقلاب اسلامی در انجام این مهم کوشش کند.

ارسال یک دستگاه کامیون کمک های مردمی و بسیجیان به مناطق سیل زده

لازم به ذکر است علاوه بر این وسایل یک گروه جهادی از بسیجیان این حوزه نیز جهت کمک رسانی به آن مناطق اعزام شدند تا ان شاالله علاوه بر کمک بتوانند روزانه 1000 پرس غذای گرم بین سیل زدگان توزیع نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها