خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:

هنرمندان ارزشی در تحقق گام دوم انقلاب نقش آفرین خواهند بود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در آستانه هفته هنر انقلاب و روز قشر بسیج هنرمندان، اظهارداشت: هنرمندان ارزشی در تحقق گام دوم انقلاب نقش آفرین خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۳۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

حامد شب خیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بسیجیان هنرمند در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب با زبان هنر که گویاترین زبان می باشد با نقش آفرینی در عرصه هنر ارزشی و انقلابی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با همت بلند، عزمی راسخ  و استوار در این را قدم خواهند برداشت.

هنرمندان ارزشی و متعهد و انقلابی استان نیز در راستای تحقق گام دوم انقلاب و شعار سال که به نام رونق تولید می باشد نقش آفرینی خواهند نمود

وی حضور و شرکت هنرمندان در اردوهای جهادی را در سال رونق تولید از فعالیت های دیگر هنرمندان بسیجی برای تحقق گام دوم انقلاب عنوان کرد.

شب خیز در ادامه با اشاره به آغاز هفته هنر و سالروز شهادت شهید آوینی، بیان کرد: دبیر و متولی  هفته هنر انقلاب در استان، حوزه هنری است ولی در کنار فعالیت ها و برنامه های مشترکی با این مجموعه خواهیم داشت تعدادی برنامه نیز مختص خود سازمان بسیج هنرمندان خواهد بود.

وی با تشریح برنامه های این هفته، دیدار هنرمندان با نماینده ولی فقیه در استان، رونمایی از آثار و محصولات تولید شده در بسیج هنرمندان، دیدار مدیران کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها و روسای انجمن های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان با فرمانده سپاه عاشورا، دیدار با خانواده های شهدای عرصه هنر، برگزاری کارگاه های آموزشی و ورکشاپ های هنری و ادبی، برگزاری جشن هنر انقلاب و تجلیل از هنرمندان متعهد و انقلابی استان و انتخاب چهره هنری سال ۹۷، برگزاری همایش هنرمندان و گام دوم  انقلاب، دیدار با هنرمندان ارزشی استان و چندین برنامه دیگر از اهم برنامه ها برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها