اسماء قهرمانان كربلا متولد ۳ تا ۵ شعبان جایزه می گیرند

مسئول روابط‌عمومی دبيرخانه «يزد حسينيه ايران» گفت: نوزادانی كه از سوم تا پنجم شعبان در يزد متولد شوند و با اسامی يكی از شخصيت‌های كربلا نامگذاری شوند، جايزه دريافت خواهند كرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۰۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، به نقل از روابط‌عمومی دبيرخانه بين المللی يزد حسينيه ايران، حسن دهقان‌پور، مسئول روابط‌عمومی دبيرخانه «يزد حسينيه ايران» با تبريک فرا رسيدن ماه مبارک شعبان و ميلاد با سعادت امام حسين (ع)، حضرت ابوالفصل العباس (ع) و حضرت سجاد (ع) اظهار کرد: نوزادانی كه از سوم تا پنجم شعبان امسال متولد و با يكی از اسامی قهرمانان كربلا نامگذاری شوند، از سوی دبيرخانه بين المللی يزد حسينيه ايران جايزه دريافت می‌كنند.
وی از جمله اين اسامی به نام‌های حسين، عباس، علی اكبر، ابوالفضل، علی اصغر، قاسم، زينب، رقيه و اسما تركيبی با اين اسامی نظير اميرحسين و ... اشاره كرد.
دهقان‌پور بیان كرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سايت يزد حسينيه ايران به نشانی yhi.ir از تاريخ ۱۵ شعبان يا ارسال پيامك به سامانه ۳۰۰۰۶۰۰۰۱۴ در اين طرح شركت كنند.
وی، ترويج اسامی متبرک و فرهنگ سازی برای زنده نگاه داشتن وقايع مهم تاريخی و دينی از جمله واقعه عاشورا را از اهداف اجرای اين طرح برشمرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار