خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ماکو:

سایه جنگ با بصیرت از بین می‌رود

فرمانده سپاه ماکو گفت: هرکس ادعا دارد سایه جنگ با برجام از بین می‌رود، سخت در اشتباه است.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۵۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، حسین محمد باقرلو در یادواره شهدا که در مسجد باب الحوائج ماکو برگزار شد، گفت: برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید به صورت خود جوش برگزار گردد و منتظر برگزاری مراسمات دولتی نباشیم چرا که گرامیداشت یاد و خاطره شهید کمترین کار در مقابل رشادت های و جانفشانی های این فرزندان انقلاب است.

وی همچنین در ادامه مردم را خواص در خط مقدم نظام بعد از شهیدان عنوان و تاکید کرد: باید روحیه انقلابی گری و بیزاری از دشمنان را تقویت کنیم؛ این ایران بود که به دنیا بیداری اسلامی را دیکته کرد و در گام دوم انقلاب طبق وعده الهی اسرائیل محو و آمریکا به زوال خواهد رفت.

وی با اشاره به هجمه های پوچ دشمنان و تلاش آنها برای تضعبف انقلاب، گفت: هرکس ادعا دارد سایه جنگ با برجام از بین می رود سخت در اشتباه است و باید درک کنیم که سایه جنگ با بصیرت، دشمن شناسی از بین می رود.

فرمانده سپاه ماکو تاکید کرد: تعدادی از مردم می گویند، ادارات برنامه برای بزرگداشت شهدا برگزار کنند، مگر شهدا از طرف ادارات به جبهه ها اعزام شده بودند؟ مردم باید به صورت خودجوش و در کنار آنها مسئولین یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات