رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان:

پارک بزرگ بانوان، در انحصار بانوان خواهد ماند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت:پارک بانوان تنهافضای اختصاصی بانوان زنجانی در استان بوده و در انحصار بانوان خواهد ماند.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۶۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مریم شعبانی در خصوص باز بودن پارک بزرگ بانوان وسازمان فرهنگی شهرداری(کارخانه کبریت سابق) در روز سیزده فروردین چنین گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده در سایر استانهای کشور و شرایط جوی نامناسب حاکم در سطح استان به دستورشهردار زنجان، جهت جلوگیری از خروج شهروندان از شهر و سکونتشان در حاشیه رودخانه ها دو فضای در اختیار سازمان فرهنگی (کارخانه کبریت سابق و پارک بزرگ بانوان ) جهت بهره‌مندی بیشتر در روز طبیعت در اختیار خانواده ها قرارگرفت.

 

وی پارک بزرگ بانوان را تنها فضای اختصاصی بانوان در سطح شهردانست و عنوان کرد: به هیچ عنوان سعی نداریم این انحصار را از دست بانوان خارج کنیم اما در برخی از روزهای سال جهت استفاده ازامکانات موجود در این پارک وایجاد امنیت خاطر بیشتر خانواده ها، این امکان را فراهم خواهیم کرد تا استفاده از این فضا به صورت خانوادگی صورت گیرد.

 

این مسئول حضور همشهریان در روز سیزده فروردین را بی‌سابقه توصیف کردو افزود: سیزده فروردین (روز طبیعت) سازمان فرهنگی شهرداری (کارخانه کبریت سابق)از ساعت ۸صبح تاساعت ۲۳با اجرای جنگ وبرنامه های شاد میزبان خانواده های زنجانی بود، که در این روز هنرمندان توانای بومی سعی کردند لحظات شادی رابرای خانواده ها ی زنجانی رقم زنند.

 

وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی شهرداری تمام تلاش خود را در جهت تحکیم بنیان خانواده وایجاد نشاط اجتماعی به کار می‌بندد تا با اجرای برنامه های شاددرطول سال کام شهروندان را شیرین کند و در این راه مشارکت همگانی در هموار شدن این مسیر بسیار موثرخواهد بود.

ارسال نظرات