فرمانده ناحیه مرکزی یزد:

ایجاد جدایی و کم کردن مقبولیت سپاه و بسیج از اهداف دشمن است

فرمانده ناحیه مرکزی یزد: روشن کردن و پوشش خبری عملکرد و فعالیت‌های سپاه و بسیج تنها راه حفظ جایگاه و مقبولیت آن‌ها در بین مردم است.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۳۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول روابط عمومی حوزه مهدیه در نشستی که به منظور تقدیر و تشکر از فعالیت‌های شعب روابط عومی حوزه‌های تابعه ناحیه ناحیه مرکزی یزد در سالن جلسات فرماندهی برگزار شده بود شرکت نمود.

"جوکار"در ابتدا ضمن اشنایی جوانان امروز با جنگ به وسیله عکس و شکارصحنه‌ها توسط خبرنگاران و تداعی خاطرات و استمرار و تداوم ان‌ها بعد از گذشت ۳۰ سال و استفاده از ان‌ها در نمایشگاه‌ها و یادواره ها‌ی شهدا، به تشریح اهمیت انعکاس اخبار پرداخت.
وی با بیان اینکه یک خبرنگار با هنر خودبه چیز‌هایی که زود از بین میرود، دوام و استمرار می‌بخشد، بر اهمیت انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد مجموعه بسیج در رسانه‌های عمومی و سایت بسیج نیوز تاکید نمود.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد با تصریح بر عدم تفکیک پذیری سپاه وبسیج و فعالیت بسیج در تمامی عرصه‌ها از قبیل: فرهنگی، اجتماعی، بسیج سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی اموزشی و ... اذعان داشت:در در دوران دفاع مقدس علی رغم وجود ابزار‌های رسانه‌ای، دوربین‌های عکاسی خبرنگاران با ا. نعکاس اخبار باعث همراهی مردم شد؛ و امروز در دهه ۷۰ و ۸۰ با وجود ابزار‌های رسانه‌ای گسترده دشمن با به چالش کشیدن نیرو‌های ارزشی و فعالیت‌های فرهنگی، گزارشاتی دروغین و پوچ را برعلیه نظام جلوه می‌دهد.
وی با تصریح اینکه سپاه در اذهان و انظار مردم به عنوان منجی و حلال مشکلات است اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد جدایی و تفرقه بین مردم و سپاه وتضعیف این جایگاه و کم کردن مقبولیت سپاه و بسیج است و روشن کردن و نشان دادن عملکرد سپاه و بسیج به مردم از طریق پوشش خبری تنها راه حفظ جایگاه و مقبولیت ان‌ها در بین مردم است.
در پایان با اهدا لوح تقدیر از کلیه شعب روابط عمومی حوزه‌های خواهر و برادر ناحیه مرکزی یزد قدردانی شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات