خبرهای داغ:
امداد کنار مصیبت دیدگان؛

تقلیل آلام معنوی سیل زدگان با اهدای بسته های فرهنگی

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت حمایت های معنوی از سیل زدگان بیان داشت: در راستای حمایت معنوی از عزیزان آسیب دیده در سیل با جمع آوری اقلام فرهنگی و ارسال آن به هموطنان سیل زده گامی در تقلیل آلام مصیبت دیدگان برداشته خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۲۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی در تشریح جزئیات این اقلام گفت: این بسته فرهنگی شامل قرآن، مفاتیح، کتب ادعیه، کتب مذهبی و فرهنگی، وسایل آموزشی، لوازم التحریر، وسایل سرگرمی و بازی برای کودکان بوده که از طریق کمیته امداد استان تقدیم عزیزان مصیبت دیده در سیل می شود.

وی بر ضرورت کمک های مردمی اشاره کرده و افزود: مردم عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره‌ حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی، در بازسازی منازل تخریب‌ شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

پیش از این با کمک های مردم نیک اندیش 10هزار موکت، ۶۰۰ پتو، پنج تخته فرش و ۳۵ عدد یخچال در قالب دو محموله به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شده بود و کاروان امدادی دیگری نیز روانه مناطق سیل زده لرستان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها