خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ارومیه:

تعلل در نام‌گذاری فرودگاه ارومیه به شهید باکری پذیرفتنی نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ارومیه گفت: در نام‌گذاری فرودگاه ارومیه به شهید باکری تعلل و تاخیر پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۹۱۲۴۵۴۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸

حجت الاسلام محمد خلیل‌پور امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: تعلل، تاخیر و مانع‌تراشی در نام‌گذاری فرودگاه بین‌المللی ارومیه به شهید مهدی باکری قابل قبول نیست و باید سریع‌تر نسبت به این مهم اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه سردار بزرگ اسلام شهید مهدی باکری به معنای واقعی کلمه تبلور غیرت آذربایجان و مایه افتخار ملت ایران اسلامی است، ادامه داد: نام‌گذاری اماکن عمومی و بزرگراه‌ها به نام شهیدان، کمترین کاری است که می‌توان برای زنده نگه داشتن یاد و راه‌شان انجام داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شهید باکری نه‌تنها فرماندهی دلیر و سلحشور بود بلکه شهرداری توانا و انسانی وارسته بود، اضافه کرد: در هر زمینه می‌توان این شهید را برای خودمان الگو قرار دهیم.

خلیل‌پور با اشاره به اینکه خوشبختانه اخلاق و منش این شهید بزرگوار به نسل جدید انتقال یافته است، ادامه داد: اما می‌طلبد که بیش از پیش از سجایای اخلاقی این بزرگوار گفته شود و نام‌گذاری میادین به نام وی یک حرکت نمادین برای شناساندن هر چه‌ بیشتر ایشان است.

وی ادامه داد: انتظار می رود که نام شهید باکری زینت‌بخش فرودگاه بین‌المللی ارومیه شود، بنابراین کسانی که در این زمینه به مانع‌تراشی ‌می‌پردازند باید در افکار و باورهای خود بازبینی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات