فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

سپاه پاسداران صاحب بزرگترین ناوگان پهپاد بمب افکن تهاجمی منطقه است

رزمایش بزرگ پهپاد تهاجمی - رزمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام "الی بیت المقدس ۱" در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار و با طلوع قدرت هوایی جدید کشور، نیروی هوافضای سپاه صاحب بزرگترین ناوگان پهپاد بمب افکن تهاجمی منطقه شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۵۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: سپاه بزرگترین ناوگان هواپیمای بدون سرنشین بمب افکن تهاجمی در منطقه را در اختیار دارد.  یکی از ویژگی‌های رزمایش بزرگ پهپاد تهاجمی - رزمی نیروی هوافضای سپاه قدرت طراحی و برنامه‌ریزی پرواز همزمان پهپادها در یک منطقه جغرافیایی بسیار کوچک است که طلوع یک قدرت هوایی جدید را در ایران اسلامی رقم زده است.

 نیروها و پرنده‌های شرکت کننده در این رزمایش شامل یگان‌های پهپادی سپاه در استان های خوزستان، بوشهر ، فارس و هرمزگان هستند. پهپاد های شرکت کننده در نقاط متعدد به صورت همزمان به سمت منطقه تعیین شده در جزیره بنی فارو حرکت کردند و اهداف مورد نظر را با دقت بالا مورد اصابت قرار دادند و آنها را منهدم کردند.

شرکت برخی پهپادهای مدل مشابه MQ1 آمریکایی در این رزمایش سیلی محکمی به گوش استکبار است و به آنها یادآوری می کند پول های گزافی که در منطقه هزینه می کنند، این نتایج را برای شما به بار می آورد.

ارسال نظرات