خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

وحدت ملت ایران در کمک رسانی به سیل زدگان تجلی یافت

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به حوادث اخیر سیل در نقاط مختلف کشورمان گفت: وحدت آحاد ملت ایران در عرصه کمک رسانی به سیل زدگان تجلی یافته است.
کد خبر: ۹۱۲۳۹۲۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: با وجود آسیب های فراوانی که در اثر سیل به خانه ها و اراضی شهری و روستایی در حادثه سیل وارد آمده ست، اقشار مختلف مردم از آسیب دیدگان این حادثه حمایت می کنند.
وی ادامه داد: آحاد مردم در نقاط مختلف کشور، تا جایی که در توان دارند به یاری سیل زدگان شتافته اند و این امر موجب رضایت الهی و مایه مباهات و نشانی از وحدت بین جامعه اسلامی است.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به ممانعت آمریکا از ارسال کمک ها به سیل زدگان کشورمان اضافه کرد: با وجود ادعاهای حقوق بشری، دولت آمریکا حساب های هلال احمر کشورمان را در دریافت کمک های بین المللی مسدود کرده است.
خطیب جمعه مراغه گفت: مدعیان حقوق بشر تاکنون برخلاف ادعاهای خود مبنی بر حمایت از مردم، تاکنون کمک های مناسبی برای سیل زدگان ارائه نداده اند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: هم اکنون نیز با مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نهادهای انقلابی و دستگاه های خدمات رسان، برنامه ریزی برای جبران خسارت های وارده از سیل در مناطق مختلف کشور انجام می شود.
وی اضافه کرد: اکنون نیز با استفاده از کمک ها و امکانات نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش، شاهد مرتفع شدن مشکلات مناطق سیل زده کشور هستیم.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان صیاد شیرازی و آوینی افزود: این دو شخصیت برجسته انقلابی همواره نقش مهمی در ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی و دفاع از آرمان های متعالی میهن اسلامی داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها