میزبانی منطقه 20 از گردشگران در روز طبیعت

خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران از آمادگی فضاهای سبز شهری و امکانات رفاهی و عمومی جهت میزبانی از شهروندان در بوستان های منطقه در روز طبیعت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۶۴۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ حجت الاسلام والمسلمین معبودی گفت: در روز 13 فروردین شهرداری منطقه 20 تهران به شهروندان خدمت رسانی می کنند و برنامه های ویژه ای در مکان های تجمع شهروندان پیش بینی شده است.

 

معبودی اظهار داشت: امکانات رفاهی و عمومی فضای سبز اعم از بحث روشنایی، زمین‌های ورزشی و بازی کودکان، سرویس‌های بهداشتی و ... برای استفاد خانواده‌ها در روز طبیعت آماده شده و شهروندان می‌توانند روزی به یادماندنی را در منطقه 20 تهران تجربه کنند.

وی با اشاره به اینکه در 100 بوستان در شهر تهران همزمان نماز جماعت ظهر و عصر اقامه خواهد شد، بیان داشت: در روز طبیعت و با حضور پرشور هموطنان عزیز مراسم سخنرانی و اقامه نماز ظهر و عصر در بوستان های جانبازان ری، نغمه، دانش، ماهور، ایثار، کانون امام (ره)، نرگس، دستواره، حضرت خدیجه (س) برگزار خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی ایستگاه های نقاشی از طبیعت، گفت:  شهرداری منطقه 20 در تلاش است امکانات و شرایط لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم این روز فراهم و از آسیب رسیدن به طبیعت جلوگیری کنند.

ارسال نظرات