خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

بهتر است کمک‌های مردمی را به کالا تبدیل کنیم

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در تشریح اقدامات این نهاد در کمک به سیل زدگان گلستان گفت: بهتر است کمک‌های مردمی را به کالا تبدیل کنیم که ارزش و ماندگاری بالایی داشته باشد و آب و مواد غذایی از استان‌های نزدیک گلستان تامین شود و هزینه حمل و نقل آن ها از استان ما بیش از ارزش خود این مواد است.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۹۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی ادامه داد: با کمک های مردم نیک اندیش 10هزار موکت، 600 پتو، 5 تخته فرش و 35 عدد یخچال به این مناطق ارسال شد.

کلامی با تاکید بر رویکرد جهادی و علمی کمیته امداد در مواجهه با بحران ها، افزود: امداد مدیریت جهادی و رویکرد علمی را به عنوان دو اصل اساسی در تمام فعالیت‌های در نظر دارد، حتی موانع حساسی مانند حوادث طبیعی نیز این دو اصل را فراموش نمی کنیم.

وی بیان داشت: این رویکرد در زلزله کرمانشاه باعث شد ۱۰۰ واحد مسکن بسازیم و در سیل گلستان هم دلیلی بر ارسال محموله های فوق الذکر با ارزش ریالی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان است.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به مدیریت اقلام ارسالی، گفت: باید در نوع کالاهایی ارسالی دقت کنیم به گونه ای که هزینه ارسال آن ها بیش از ارزش کالا نباشد‌.

کلامی افزود: در حوادث طبیعی هم باید تمام عملکردمان بر مبنای خردورزی و دوراندیشی باشد.

مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد  #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره‌ حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی، در بازسازی منازل تخریب‌ شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها