تیم 100 نفره جهادی بسیج مازندران درخدمت رسانی مردم محروم خوزستان/ 4 گروه جهادی علمدار در خدمت سیل زدگان مازندران

سیدمرتضی غفاری‌اسمعیلی درباه فعالیت‌های جهادی این قرارگاه اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های قبل تیم جهادی ۱۰۰ نفره در قالب پنج عرصه به استان خوزستان اعزام شدند و در دو منطقه از این استان مشغول خدمت‌رسانی به محرومان هستند.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۱۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدمرتضی غفاری‌اسمعیلی درباه فعالیت‌های جهادی این قرارگاه اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های قبل تیم جهادی ۱۰۰ نفره در قالب پنج عرصه به استان خوزستان اعزام شدند و در دو منطقه از این استان مشغول خدمت‌رسانی به محرومان هستند.

وی تصریح کرد: تیم اول در بخش چلو از شهرستان اندیکا در پنج عرصه عمرانی، فرهنگی، آموزشی، اشتغالزایی و بهداشت و درمان، تیم دیگری در روستای منصوره سادات شهرستان شادگان استان خوزستان در حال ساخت مسجد هستند.

مسؤول روابط عمومی قرارگاه جهادی علمدار مازندران درخصوص خسارات ناشی از سیل در استان مازندران و لزوم کمک‌رسانی به مردم افزود: خسارات ناشی از سیل در استان مازندران حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شد که خود ناشی از بیان عمق فاجعه ی رخ داده در این استان است.

غفاری ادامه داد: به همین منظور جهادگران قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران جهت کمک و امدادرسانی به مردم سیل‌زده استان مازندران، به مناطق سیل‌زده شهرستان‌های ساری و سیمرغ اعزام شدند و درحال تخلیه آب از منازل، مدارس و مکان‌های عمومی هستند و به منازلی که نیاز به تخلیه و انتقال وسایل منزل داشتند نیز، کمک‌رسانی مورد نیاز انجام شده و همچنان ادامه دارد.

وی درباره کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان گلستان اظهار کرد: یک تیم شناسایی جهت بازدید و شناسایی از مناطق سیل زده گلستان راهی این استان شدند تا نیازسنجی استان برمبنای خسارات وارده برآورد و تیم جهادی به این استان اعزام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها