مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای مازندران:

گسیل 10 گروه جهادی بسیج دانشجویی مازندران برای یاری مردم سیلزده سیمرغ و ساری

سادات کرمی: بسیج دانشجویی به محض اطلاع، از اولین ساعات وقوع حادثه تاسف بار سیل در نقاط استان، با گسیل 10 گروه جهادی به روستاهای ساری و سیمرغ عملا فعالیت های امدادی و خدماتی را از روز 28 اسفند ماه آغاز کردند.
کد خبر: ۹۱۲۲۶۴۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید امیر سادات کرمی در گفتگوی تلفنی با بسیج از مناطق محروم سیستان و بلوچستان درباره اقدامات بسیج دانشجویی سپاه کربلا در کمک به سیل زدگان شهرها و مناطق مازندران گفت: بسیج دانشجویی به محض اطلاع،  از اولین ساعات وقوع حادثه تاسف بار سیل در نقاط استان،  با گسیل 10 گروه جهادی به روستاهای ساری و سیمرغ عملا فعالیت های امدادی و خدماتی  را از روز 28 اسفند ماه آغاز کردند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران گفت: گروه های جهادی بسیج دانشجویی از دانشگاههای اصلی استان طی 10 روز گذشته با حضور فعال و پر رنگ توانستند بسیاری از مردم روستاهای ساحلی گرفتار در سیل و تبعات آن در ساری و کیاکلا را  با جابجایی  اثاثیه  و تخلیه گل و لای منازل یاری دهند.

سادات کرمی  با اشاره به اقدامات اولیه کمک رسانی برای نجات زندگی مردم گرفتار در حادثه افزود: این گروهها به منظور خدمات رسانی بهتر برای موارد خدماتی، پشتیبانی و زیر ساختی در مراحل بعد، با مراجعه به خانه های مردم حادثه دیده به یادداشت جزئیات خسارات در قالب تهیه شناسنامه خدماتی اقدام کردند.

وی با اشاره به  فعالیت همزمان گروه های جهادی در دو شهر بیشتر آسیب دیده ساری و سیمرغ و با توجه به وسعت حادثه، از تخلیه لجن، انتقال اثاثیه و توزیع بسته های غذایی به ارزش هر کدام  2 میلیون ریال  در روستاهای تابعه ساری(بهارآباد، سوته و اسفندان) خبر داد.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران همچنین از اعزام یک گروه جهادی به همراه یک وانت آب معدنی برای توزیع بین مردم روستایی مناطق دچار قطع آب در هزار جریب نکا که با همت خیرین و مردم نیکوکار تهیه شد خبر داد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها