گسیل امکانات لجستیکی و نیرویی ناحیه مقاومت بسیج میاندورد برای کمک و امداد به سیل زدگان ادامه دارد/ یکی از مفقودین با جستجوی سپاه پیدا شد

اصغری در پی حادثه غیرمترقبه بارندگی های شدید، طغیان آب، سیل و آسیب به مردم مناطق مختلف استان مازندران گفت: از نخستین ساعات وقوع حادثه سپاه ناحیه مقاومت بسیج میاندورد با گسیل امکانات برای نجات و کمک به هموطنان گرفتار در سیل و آبگرفتگی اقدام کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۶۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار جعفر اصغری طی گفتگو تلفنی با خبرگزاری بسیج استان اعزامی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس  ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت امیر المومنین علی بن ابیطالب(ع) و همدردی به مناسبت حادثه غیرمترقبه بارندگی های شدید، طغیان آب، سیل و آسیب به مردم مناطق مختلف استان مازندران گفت: از نخستین ساعات وقوع حادثه سپاه ناحیه مقاومت بسیج میاندورد با گسیل امکانات برای نجات و کمک به هموطنان گرفتار در سیل و آبگرفتگی اقدام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورد اظهار داشت: بارندگی شدید طی دو روز گذشته به شکل سیل ، طغیان رود ها و آبگرفتگی معابر وصولی، اتوبان ساری نکا در میاندورد را  با ترافیگ جدی روبرو کرد که با ورود سپاه، همکاری فرمانداری و دستگاههای اجرایی ان مشکل مرتفع گردید.

اصغری با اشاره به اینکه یکی از دو مفقودی حادثه سیل دیروز  منطقه دارابکلا که یک خانم 32 ساله است پیدا شد اظهارکرد: تلاش برای یافتن مفقودی دوم حادثه سیل دارابکلا ادامه دارد.

وی همچنین به خسارت، تخریب و قطع جاده مواصلاتی گهرباران و راه دست رسی به روستاهای حسن آباد و تازه آباد  اشاره و افزود: در پی این اتفاق مجتمع رفاهی منطقه با قطع آب و برق روبرو و بالغ بر 100 سکنه آن با نارسائی مواجه شدند که برهمین اساس امدادرسانی سپاه همچنان ادامه دارد و تا وصل جاده مواصلاتی  باید با شیوه های دیگر اقدامات امدادی را انجام داد.

فرمانده سپاه میاندورد یادآور شد: به دلیل زیرساخت ضعیف در محله آسیب دیده آهنگرمحله این منطقه دچار آبگرفتگی شدید شد که توسط نیروهای امدادی بسیج و سپاه و همکاری فرمانداری شهرستان کیسه های شن و ماسه به منظورجلوگیری از ورود سیل به خانه اهالی در جلوی منازل قرار گرفت و پس از آن یک مرحله سبد کالا توسط بسیج در میان اهالی محاصره در آب توزیع شد.

اصغری همچنین از قطع راه ارتباطی روستاهای بالادست میاندورد مانند جناسم، سرتا و بازارخیل خبر داد و گفت: از صبح امروز دستگاههای سنگین امدادی سپاه بلدوزر و بیل مکانیکی در محل مستقر و برای بازگشایی فعال گردید، لذا سپاه با همه بضاعت در صدد خدمترسانی به مردم دغدغه دارد تا بخشی از آلام مردم را کاهش دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها