تفت در استقبال سال نو؛

آمادگی تفت برای اسکان بیش از 6 هزار مسافر نوروزی

رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان تفت گفت: ستاد اسکان نوروزی شهرستان تفت ظرفیت پذیرش و اسکان 415 نفر در شبانه روز دارد را که پیش بینی های ما این است که در نوروز پیش رو پذیرای حدود 6 هزار مسافر باشیم.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۹۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، اظهار داشت: با عزمی راسخ و با تجهیز امکانات ویژه آماده پذیرش و اسکان دهی به مسافران و میهمانان نوروزی سال 98 خواهیم بود.

محمد صادق مهدیان، بابیان اینکه ایجاد امکانات رفاهی مناسب و ویژه فرهنگیان به‌عنوان دغدغه در ستاد اسکان شهرستان مطرح است، گفت: حفظ شان و منزلت معلم و رعایت اخلاق اسلامی در ستاد اسکان فرهنگیان ضروری است.

وی افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان تفت، ستاد اسکان مدیریت آموزش‌وپرورش برای ارائه خدمات رفاهی بهتر به مسافران نوروزی تلاش می‌کند.

این مقام مسئول به خدمات ستاد اسکان میهمانان نوروزی شهرستان تفت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ستاد اسکان شهرستان تفت در سال گذشته بیش از 4هزار و 700 نفر را اسکان داد.

مسئول ستاد اسکان شهرستان تفت اذعان داشت: برای نوروز سال جدید نیز اداره آموزش‌وپرورش تفت با ظرفیت 11 آموزشگاه و 80 کلاس برای مسافران نوروزی برنامه‌ریزی کرده است.

مهدیان، افزود: ستاد اسکان نوروزی شهرستان تفت ظرفیت پذیرش و اسکان 415 نفر در شبانه روز دارد را که پیش بینی های ما این است که در نوروز پیش رو پذیرای حدود 6 هزار مسافر باشیم.

رئیس آموزش و پرورش تفت خاطرنشان کرد: برای نوروز پیش رو بیشتر بر روی کیفیت ستاد اسکان نوروزی معطوف شده ایم به گونه ای 35 کلاس طرح ویژه با امکانات رفاهی گسترده تری پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه 33 نفر از همکاران فرهنگی شهرستان تفت خدمات ستاد اسکان نوروزی را بر عهده خواهند داشت، گفت: ستاد اسکان نوروزی شهرستان تفت از 28 اسفند لغایت 16 فروردین ماه پذیرای میهمانان نوروزی خواهد بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات