خبرهای داغ:
مسؤول بسیج طلاب آذربایجان‌غربی خبر داد

اعزام 120 نفر مبلغ از آذربایجان‌غربی به مناطق عملیاتی کشور

مسؤول بسیج طلاب آذربایجان‌غربی گفت: 120 نفر روحانی مبلغ در کنار کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۸۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

حجت‌الاسلام اسماعیل مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه با بیان اینکه طلاب و روحانیان آذربایجان‌غربی در دو شکل به عنوان روحانی مبلغ و زائر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌‌شوند، اظهار کرد: برای اعزام‌ آنها پنج اتوبوس اختصاص یافته است.

وی به اعزام 40 نفر از روحانیان و ماموستاهای اهل سنت آذربایجان‌غربی برای بازدید از مناطق عملیاتی کشور اشاره کرد و ادامه داد: روز جمعه هفته گذشته اعزام این کاروان انجام شد.

مسؤول بسیج طلاب آذربایجان‌غربی به اعزام دو دستگاه اتوبوس روحانیان به همراه خانواده‌ آنها اشاره کرد و بیان داشت: دوم فروردین ماه سال آینده این کاروان اعزام خواهند شد.

وی اعزام 40 نفر طلاب برادر جوان از حوزه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه، 40 نفر طلاب خواهر جوان از حوزه‌های علمیه ارومیه را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: این کاروان در قالب پنج دستگاه اتوبوس به عنوان زائر از استان برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

مهدوی به اعزام 120 روحانی مبلغ و مبلغه در کنار کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: این تعداد مبلغان شیعه و سنی را در برمی‌گیرد، در هر اتوبوس یک نفر مبلغ حضور خواهد داشت تا برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی با کیفیت بالایی اجرا شود.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از بروز حوادث مختلف تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: ضمن اینکه همه زائران تا زمان پایان یافتن این سفر معنوی بیمه هستند، افراد مسلح و پلیس‌یار هم کاروان‌ها را همراهی می‌‌کنند و همچنین همه بندهای ابلاغیه‌های سپاه عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات