امام جمعه بیجار عنوان کرد:

بایکوت حادثه تروریستی مسجد نیوزیلند موجب آبروریزی بیشتر نظام سلطه می‌شود

امام جمعه بیجار با اشاره به حادثه تروریستی مسجد نیوزلند، گفت: بایکوت حادثه تروریستی مسجد نیوزیلند موجب آبروریزی بیشتر نظام سلطه می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۱۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
حجت الاسلام علی مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، ضمن تبریک ولادت امام محمد تقی (ع) با اشاره به حادثه تروریستی مسجد نیوزلند و به شهادت رسیدن جمعی از مسلمانان اظهار داشت: کشور‌های اروپایی با سکوت رسانه‌ای خودشان اجازه ندادند نام مکان حادثه که مکانی مقدس است را بیاورند.

وی با بیان اینکه افرادی که در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند مسلمان بودند، افزود: اگر این حادثه تروریستی در مسجد و بر علیه مسلمانان اتفاق نیفتاده بود، طبیعتا همه کشور‌های اروپایی و صهیونیست‌ها با ورود به این قضیه و برجسته کردن آن خواهان رسیدگی سریع به عوامل حادثه بودند.

خطیب جمعه بیجار: با توجه به اینکه در حادثه تروریستی مسجد نیوزلند آسیب دیدگان مسلمان هستند و مسلمانان قربانی تروریست شده اند نه از تروریست مطرح کردن حادثه خبری است نه از آسیب دیدگان که مسلمانان هستند و این افراد در قالب اسلام هراسی این جنایات را می‌آفرینند.

حجت اسلام مرادی ادامه داد: کشور‌های اروپایی، چون خودشان موجب این حادثه تروریستی شده اند از عنوان تروریستی امتناع و تروریست را بعنوان مهاجم معرفی می‌کنند و حادثه‌ای که در مسجد اتفاق افتاده و نمازگزاران به شهادت رسیده اند عده‌ای مطرح می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه کشور‌های اروپایی و صهیونیست با بایکوت خبری از این حادثه تروریستی عبور کردند، اظهار داشت: سردمداران جهان کفر برای اینکه یقه خود نظام سلطه در افکار جهانی درگیر نشود به سادگی از کنار آن رد شدند غافل از اینکه امروز دیگر در عرصه بین المللی دست آن‌ها رو شده و آزادیخواهان جهان متوجه هستند هر کجا خون مظلومی ریخته می‌شود این دست از آستین بیرون آمده قطعا دست صهیونیست و آمریکا با پول کشور‌های نظام سلطه است.

امام جمعه بیجار ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی گفت: ما بعنوان کشوری که خود قربانی حادثه‌های تروریستی خیلی زیادی است این حادثه تروریستی را محکوم می‌کنیم و به بازماندگان حادثه تروریستی تسلیت می‌گوئیم و امیدواریم روز افزون شاهد شرمندگی بیشتر نظام سلطه در عرصه جهانی باشیم.

وی بیان داشت: بایکوت خبری این حادثه تروریستی موجب آبروریزی بیشتر نظام سلطه می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات