رجعت پیکر شهید مدافع حرم سید جواد اسدی دل های مردم مومن مازندران را کربلایی کرد/ مجاهدت شهیدان نعمت عزت و اقتدار اسلام را وجود آورد

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا گفت: شناسایی پیکر مطهر جاویدالاثر شهید سید جواد اسدی که در اردیبهشت ۹۵ به شهادت رسید، به آغوش میهن بازگشته‌ است، دل‌های مردم مومن و متعهد استان را بار دیگر کربلایی کرد.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۱۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «احمد برسلانی» فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران به مناسبت بازگشت شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی» پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده‌است: سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود خدا نثار ایثار و جانفشانی شان باد. آنانکه با ایمان و اعتقادی راسخ و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان گذشتند و دعوت حق را لبیک گفتند.

شناسایی پیکر مطهر جاویدالاثر شهید سید جواد اسدی که در اردیبهشت ۹۵ به شهادت رسید، به آغوش میهن بازگشته‌ است، دل‌های مردم مومن و متعهد استان را بار دیگر کربلایی کرد.

نعمت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های مخلصانه آن عزیزان، از روزهای آغاز انقلاب اسلامی تاکنون است و از راه‌های شکرگزاری این نعمت، بزرگداشت و تعظیم جایگاه شهیدان است.

بازگشت پیکر مطهر شهید سیدجواد اسدی را به خانواده معزز ایشان و عموم مردم شهیدپرور استان مازندران تبریک و تسلیت عرض نموده و از تمامی اقشار مردم انقلابی استان مازندران دعوت می‌کنم همچون گذشته با حضور در مراسم تشییع شهید جلوه‌ای دیگر از برکات، ولایت پذیری، ایمان و اعتقاد به شهادت را به نمایش گذارند.

از خداوند رحمان برای این شهید عزیز علو درجات و حضور در بالاترین مرتبه قدسی با سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) را مسألت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها