خبرهای داغ:
ابراز همدردی بسیج جامعه زنان کشور با خانواده شهدای عملیات تروریستی نیوزیلند

بیانیه بسیج جامعه زنان در محکومیت عملیات تروریستی نیوزیلند

در بخشی از بیانیه بسیج جامعه زنان کشور آمده است: خشونت علیه مسلمانان آن هم در مکانی مقدس؛ اوج رذالت و خباثت جریانات ضد اسلامی را نشان می دهد که با سردمداری و حمایت برخی از دولت ها و کشورهای غربی و عربی صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۰۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،بسیج جامعه زنان کشور در محکومیت اقدام تروریستی علیه مسلمانان نمازگزار در نیوزیلند، بیانیه‌ای صادر کرد.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
حلمه تروریستی و نژادپرستانه به نمازگزاران نیوزیلند که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مسلمانان شد، نتیجه ی تلاش های مذبوحانه دشمنان اسلام در ایجاد اسلام هراسی و کینه افکنی نسبت به مسلمانان است.
در این عملیات تروریستی که با تفکرات نژادپرستانه صورت گرفته است، خشونت علیه مسلمانان آن هم در مکانی مقدس؛ اوج رذالت و خباثت جریانات ضد اسلامی را نشان می دهد که با سردمداری و حمایت برخی از دولت ها و کشورهای غربی و عربی صورت می گیرد. این شرارت‌ها که یک روز از آستین تکفیری‌های داعش خارج می‌شود و یک روز هم از آستین نژاد پرستان ضد اسلام، بی‌شک حقیقت اندیشه مادی و غیر توحیدی غرب را آشکارتر می‌کند.
همچنین برخورد دوگانه رسانه غربی به ویژه بی بی سی دررابطه با قتل عام مسلمانان در نیوزیلند و نشان دهنده این واقعیت است که هنوزدنیا تکلیف خود را در قبال تروریست ها حل نکرده است و متاسفانه انسانیت در مدار سرمایه داری در حال گم شدن است و سرمایه داری به دنبال حذف مذاهب و جنگ بین مذاهب است و در این بین هم انسان ها در حال کشته شدن هستند.
هر چند تلاش برخی از رسانه های غربی را ساده و غیر تروریستی نشان دادن این حادثه هولناک روی دیگری از سکه مدعیان حقوق بشر را نشان می دهد اما یقینا خون این شهدای نمازگزار پایمال نخواهد شد و به زودی شاهد فروپاشی نظام های جعلی با تفکرات ضددینی و بشری خواهیم بود.
بسیج جامعه زنان کشور، ضمن همدردی با مسلمانان نیوزیلند و خانواده قربانیان این حادثه دلخراش، اقدام تروریستی روز جمعه این کشور را به شدت محکوم و درباره تکرار چنین اقداماتی هشدار می‌دهد و از دولت نیوزیلند می‌خواهد با برخورد جدی با عاملان این جنایت هولناک، مانع بروز حوادث مشابه در این کشور گردد.
همچنین از دولت جمهوری اسلامی می خواهد تا با پیگیری مجدانه، شرایط برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی را با محوریت رسیدگی به عملیات های تروریستی اخیر علیه مسلمانان فر اهم سازد و ندای مظلومیت شهدا و مجروحان این عملیات تروریستی و سایر اقدامات ضد اسلامی را به گوش جهان برساند.

ارسال نظرات