وداع با شهید مازندرانی دفاع مقدس در ساری

آئین وداع با شهید مازندرانی مدافع حرم سید جواد اسدی امرئی از دقایقی قبل آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۳۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آئین وداع با شهید مازندرانی مدافع حرم سید جواد اسدی امرئی از دقایقی قبل آغاز شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلایمازندران در خرمشهر طی گفتگو با بسیج مازندران، دفاع از حرم آل الله(ع) و مظلومین را امتداد دفاع مقدسی برشمرد که در کلاس راهیان نور برای احیا و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گوشه ای از آن متجلی و استمرار می یابد.

سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی با تبریگ میلاد امام محمد تقی(ع) و گرامی داشت رجعت مطهر شهید مازندرانی مدافع حرم و اسلام سید جواد اسدی امرئی گفت: براساس تلاش همکاران در ستاد گرامی داشت شهید اسدی و تعیین وظائف کمیته های مختلف ستاد مربوطه، گرچه مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از هفته گذشته  با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس درگیر موضوع ملی راهیان نور بوده اما به سبب اهمیت رجعت پیکر پاک شهید اسدی تکلیف داشته تا هماهنگی لازم در خصوص پوشش خبری و تصویری برنامه وداع و تشییع  را توسط رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مازندران پیگیری نماید.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر شهید اسدی از ساعت 19 شامگاه امشب شنبه 25 اسفند در حسینیه عاشقان سپاه ساری با حضور خانواده های معزز شهدا، مردم عاشق و دلداه فرهنگ ایثار و شهادت و مسئولین استانی آغاز شد.

ابراهیمی گتابی درباره محتوای و عناوین برنامه یادآور شد: در این مراسم پس ار تلاوت قران مجید و پخش سرود ملی و صلوات خاصه توسط مسئولین سپاه کربلا مراتب خیر مقدم و تشکر از حاضرین به احترام شهید مدافع حرم به عمل آمد.

این مسئول اظهار داشت: اجرای کلیپ از فعالیت حفاظتی شهید اسدی در طی خدمت خالصانه و همچنین صوت چاووشی خوانی بجا مانده از این شهید همزمان با ورود پیکر مطهر با قرائت دلنوشته توسط سید احمد اسدی فرزند شهید اسدی از دیگر عناوین برنامه امشب بود.

سرگرد ابراهیمی افزود: پایان بخش این مراسم مداحی کاظم اکبری و روایتگری حجه الاسلام والمسلمین ترابی نسب(انگیسه) خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها