به مناسبت روز بزرگداشت شهدا:

مسئولین اردکان با خانواده شهیدان فاضل پور و خالصی دیدار کردند

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، جمعی از مسئولین اردکان با خانواده شهیدان فاضل پور و خالصی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۶۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت سالگرد تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا، جمعی از مسئولین شهرستان اردکان به دیدار خانواده شهیدان علی و حبیب فاضل پور و شهید حاج احمد خالصی رفتند.
شرکت‌کنندگان در این برنامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند.
در این دیدار، خانواده شهدا به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از شهیدان خود پرداختند.
لازم به ذکر است که شهید علی فاضل پور فرزند قاسم در تاریخ اول بهمن‌ماه سال ۱۳۶۰ در منطقه رقابیه و در عملیات پدافندی به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش با بدرقه باشکوه مردم ولایتمدار اردکان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد همچنین شهید حبیب فاضل پور فرزند قاسم در تاریخ ۱۶ اسفندماه سال ۱۳۷۲ در منطقه پیرانشهر و در درگیری با اشرار به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه بر روی دستان مردم قدرشناس در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد.
جهادگر شهید حاج احمد خالصی فرزند غلامعلی نیز در تاریخ ششم آذرماه سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه بر دوش مردم شهیدپرور در گلزار شهدای اردکان در کنار دیگر گلگون‌کفنان به خاک سپرده شد.
گفتنی است در این برنامه امام‌جمعه، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان و جمعی از ایثارگران حضور داشتند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات