خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

یادواره شهید باکری و 850 شهید میاندوآب برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امنیت امروز ما مرهون خون شهدا بوده و باید قدردان شهدا بوده و راه این عزیزان را که برای امنیت ما از جان خود گذشتند، ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۱۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

 سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: امنیت امروز ما مرهون خون شهداست و باید قدردان این شهدا بوده و راه این عزیزان را که برای امنیت ما از جان خود گذشتند، ادامه دهیم.

 این مسوول با اشاره به برگزاری یادواره شهید باکری و 850 شهید میاندوآب، اظهار کرد: میاندوآب زادگاه شهید باکری بوده و این یادواره مانند همه سال های گذشته با هماهنگی های انجام گرفته در اسفندماه و در ایام مصادف با شهادت شهید مهدی باکری برگزار شد.

وی افزود: مراسم یادواره شهید باکری و 850 شهید میاندوآب، روز پنج شنبه از ساعت 10 صبح در مصلی امام خمینی(ره) و با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور، ولایی و انقلابی میاندوآب برگزار شد.

مولودی تصریح کرد: سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنران این مراسم باشکوه بود و حاج ولی الله کلامی زنجانی به عنوان شاعر و بشیرعابدی به عنوان مداح در این مراسم حضور یافت.

 انتهای پیام

ارسال نظرات