راهیان نور-9

راهیان نور بزرگترین و پویاترین تریبون فرهنگی انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه ی زنجان گفت : راهیان نور بزرگترین و پویاترین تریبون فرهنگی انقلاب اسلامی است که آموزه های اصیل اسلام و انقلاب همچون ایثار ، شهادت ، از خود گذشتگی و جهاد در برابر مستکبران را در اذهان نسل های جدید زنده می کند.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۴۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن سهندی اظهار داشت :با توجه به اینکه مقاومت در برابر استکبار اصلی ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، راهیان نور بعنوان نماد ایستادگی و مقاومت همواره یکی از زمینه های معرفی فرهنگ مقاومت و ایستادگی در جهان در راستای صدور انقلاب اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در راستای احیای فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان صورت گرفته است،تصریح کرد:برگزاری یادواره های شهدا با اولویت محلات شهر ، مساجد و منازل شهدا،برگزاری کلاس های آموزشی آمادگی دفاعی در سطح مدارس شهرستان،برگزاری اردوهای راهیان نور،بازنمایی عملیات های دوران دفاع مقدس ودیدار با خانواده ی شهدا و ایثارگران از نمونه ی این اقدامات ارزشمند است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور خاطرنشان کرد: در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و جانفشانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس وآشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار وشهادت ،کاروان های راهیان نور امسال در دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

سهندی افزود: این کاروان ها جمعا در قالب 23 اتوبوس و در اردویی چهار روزه از یادمان های شلمچه، دهلاویه، طلاییه، اروند کنار و هویزه  دیدار خواهند کرد.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از این طرح افزود : نخستین گروه از این کاروان ها در تاریخ 29 اسفند ماه امسال به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و دوره ی دوم اعزام کاروان های راهیان نور سپاه ناحیه زنجان در 4 فروردین سال 98 می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان با اشاره به حضور تعداد 16 نفر روحانی همراه کاروان های راهیان نور گفت : حضور روحانی کاروان جلوه ای از معنویت و اخلاص بوده و بر معنویت بیش از پیش این اردوها می افزاید .

این مسئول در پایان از اعزام متمرکز 3 دستگاه اتوبوس از خانواده کارکنان شهرداری ، 3 دستگاه از خانواده کارکنان دادگستری و 1 دستگاه اتوبوس از اساتید محترم دانشگاه های استان به این اردوها خبر داد و گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته اردوگاه شهید باکری زنجان در خرمشهر پذیرای خانواده های زنجانی که با خودروی شخصی در مناطق عملیاتی حضور یابند ، می باشد.

ارسال نظرات