خبرهای داغ:
امام جمعه جلفا:

انقلابی گری با یقه آخوندی و انگشتر عقیق معنا ندارد

امام جمعه جلفا در آئین افتتاح چهار طرح صنعتی و گردشگری در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس با اشاره به وضعیت کنونی کشور و مشکلات اقتصادی، اظهارداشت: اکنون انقلابی گری با یقه آخوندی و انگشتر عقیق معنا ندارد بلکه با قبول ریسک در شرایط کنونی اقتصادی کشور برای ایجاد تولید و اشتغال از سوی سرمایه گذاران معنا پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۸۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سالار سنجری افزود: مردان انقلابی اکنون در حوزه اقتصادی کشور فعالند و اگر توانستیم تولید، پیشرفت در حوزه صادرات و ایجاد پایه‌های اشتغال و تأمین زیر ساخت‌ها را فراهم کنیم انقلاب را تقویت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اکنون انقلاب اسلامی قدرت سوم جهانی را ایجاد کرده و دنیای غرب بر اساس یک این ایدئولوژی که در برابر ایدئولوژی کمونیسم و لیبرالیسم ایجاد شده ایستادگی می‌کند.

حجت الاسلام سنجری اضافه کرد: اکنون آخرین جنگ تمدنی در برابر اسلام جنگ اقتصادی است و به طور قطع ما به پیروزی می رسیم.

امام جمعه جلفا گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال دشمن تراشی نیست، این شرق و غرب هستند که از چپ و راست ما را مورد هجوم قرار داده اند.

حجت الاسلام سنجری یادآور شد: تقدیم ۲۳۰ هزار شهید برای جمهوری اسلامی در مقابل یک دشمن حقیقی بوده و ملت ایران برای مقابله با استکبار جهانی این همه هزینه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها