امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم / ایران پرچمدار وحدت اسلامی است

مشاور عالی سپاه پاسداران گفت: ایران کشوری است که در تعدد اقوام در جهان در رتبه دوم قرار دارد، اما امروز پرچمدار وحدت اسلامی است و این حقیقت را دشمن بر نمی‌تابد.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۴۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حسین دقیقی مشاور عالی سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در اجلاسیه پایانی کنگره شهدای دهگلان که در این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امنیت امروز را مدیون خون شهدایی هستیم که در روز‌هایی که ما در تنگنا و سختی قرار داشتیم وارد عمل شدند.

وی گفت: ضد انقلاب روی شهر دهگلان حساسیت زیادی داشت و میخواهد اینجا را پایگاه سلفی گری قرار دهد، اما روحانیت آگاه و بیدار مانع از این موضوع شد و با این آگاهی که عزیزان ایجاد کردند ما توانستیم در برابر آنان بایستیم.


وی افزود: ۵۴۰۰ شهید در استان کردستان داریم که از ایران اسلامی دفاع کردند و این حاصل آگاهی و بیداری یک ملت است، مردمی که ایستادند و از آرمان خود دفاع کردند.

سردار دقیقی با بیان اینکه امروز دشمن به شیوه جدیدی در حال مقابله با اسلام است تاکید کرد: امروز دشمن با پرچم لا اله الا الله وارد عمل شده است و به نام اسلام در برابر اسلام ایستاده است و این دشمن است که به دنبال ایجاد تفرقه در ملت واحد اسلام است.

وی گفت: ایران کشوری است که در تعدد اقوام در جهان در رتبه دوم قرار دارد، اما امروز پرچمدار وحدت اسلامی است و این حقیقت را دشمن بر نمی‌تابد.

به گفته‌ی مشاور عالی سپاه پاسداران، امروز وحدت رمز پیشرفت و توسعه کشور است و هیچ چیز دیگری نمیتواند همانند وحدت باشد چرا که محور وحدت، ولایت است و این ولایت مداری است که نقش ویژه‌ای در ایجاد امنیت و آرامش دارد.

وی ادامه داد: دهگلان قدمگاه شهدایی همچون شهید صیاد شیرازی و شهید شهرامفر و شهید بروجردی است.

این مقام مسوول اضافه کرد: امروز چهره واقعی حکام عرب خلیج فارس برای همه آشکار شده است و همه به خوبی می‌دانند که اینان مزدوران و وابستگان به آمریکا و استکبار جهانی هستند و دیگر چنین افرادی نمی‌توانند ادعایی در جهان اسلام داشته باشند.

وی اظهار کرد: دشمن برای مقابله با جریان بیداری اسلامی به دنبال مقابله با نهضت مقاومت بود، اما زهی خیال باطل که نتوانستند به آنچه که می‌خواستند دست یابند.

سردار دقیقی با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا هستیم که ارواح طیبه آنان بر ما حاضر و ناظر است خاطر نشان کرد: امروز مسوولین باید در تلاش باشند تا به مردم خدمت کنند و در جهت رفع مشکلات این مناطق توجه داشته باشند چرا که مردم این مناطق استحقاق بیشتری دارند.

وی ادامه داد: مشکل تهدید امروز ما اقتصادی است که در این خصوص ما با بیکاری و تورم مواجه هستیم که باید دولت‌ها اجازه دهند تا مردم وارد بازار سرمایه‌گذاری شوند.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دربیانیه گام دوم انقلاب بر لزوم توجه به اقتصاد تاکید داشته‌اند که مکتب اسلام و اهل بیت علیهم اسلام برهمین اصل است که باید به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات