جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با «بسیج» ؛

۱۰۰ دانش‌آموز دختر کرجی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) از اعزام ۱۰۰ نفر از دانش آموزان دختر ناحیه 3 آموزش پرورش کرج به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۶۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد پاسدار شعبانی جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) در حاشیه اعزام کاروان دانش آموزان به اردوهای راهیان‌نور اظهار داشت : امسال دختران و پسران دانش‌آموز کرجی به‌ منظور آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

۱۰۰ از دانش‌آموز دختر کرجی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

وی با بیان اینکه ۱۰۰ از دانش‌آموز دختر کرجی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند ، اظهار  داشت :در این سفر معنوی دانش‌آموزان دختر در قالب کاروان اردوی راهیان‌نور جنوب کشور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنند.

وی افزود : علاوه بر شرکت دانش آموزان در برنامه های متنوع فرهنگی اردوگاه های راهیان نور ، همکاران ما نیز در طول مسیر رفت و برگشت و داخل اردوگاهها برنامه های در جهت "توانمندسازی "اعضای شورای حوزه وفرماندهان پایگاههای دانش آموزی تدارک دیده اند تا به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با گام دوم انقلاب مبتنی بر"خودسازی " جامعه پردازی " و"تمدن سازی" انشاء الله اقدام عملی داشته باشند.وچون اکثریت اعضاء کاراوان خواهران هستند انتظار می رود بعد از برگشت از این سفر نورانی ومقدس علاوه بر خود سازی بتوانند نقش زینبی (س) خود را در جامعه ایفاء کنند.

جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) تصریح کرد : مهمترین هدف از برگزاری این اردوهها توانمند سازی بسیجیان در قالب اجرای  طرح اعتلای بسیج و بویژه طرح شهید بهنام محمدی می باشد و انشاء الله قرار است یک هم افزایی بین مدیران معلمان ودانش آموزان و مربیان و فرماندهان بسیج واقع شود و برنامه های تدارک دیده شده نیز در راستای تحقق همین اهداف طراحی و اجرا خواهد شد.

سرگرد پاسدار شعبانی با بیان اینکه در این اعزام‌ها دانش آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی بهره خواهند برد تصریح کرد: هویزه، اروند، مسجد جامع خرمشهر، شلمچه، معراج الشهدا اهواز یادمان‌هایی است که دانش آموزان از آن بازدید و زیارت خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : راویانی که ما انتخاب کرده ایم خودشان در جنگ حضور داشته اند و یادگاران ارزشمند دفاع مقدس می باشند و هر ساله چندین بار در کاروانها حضور داشته اند و بسیار با تجربه هستند و آشنایی کامل با مناطق دارند ، اینکه روایان نور بتوانند پیام شهداء را به نسل جدید انتقال بدهند و این پیام نیز چیزی نیست جزپیرو ولایت فقیه باشند همینطور که شهداء گوش به فرمان ولایت بوده اند ، دانش آموزان نیز پیرو ولایت مطلقه فقیه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها