معرفی آثار برتر سومین جشنواره نمایشنامه خوانی سقز

سومین جشنواره نمایشنامه خوانی سقز با معرفی نفرات و گروه‌های برتر از میان آثار ارسالی به دبیرخانه سومین جشنواره به ایستگاه پایانی خود رسید.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۳۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

 با گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اختتامیه سومین جشنواره نمایشنامه خوانی سقز با حضور هنرمندان و مسئولان این شهرستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز به کار خود پایان داد.

در این دوره از جشنواره آریا حسنی با نمایشنامه در حضور باد در بخش برشور، گه شین اسد بیگی با نمایشنامه جه ژوان در بخش صحنه خوان به عنوان برتر انتخاب شدند.

در بخش بازیگران زن نیز سیمین رحمانی برای بازی در نمایش جی ژوان به عنوان اول، هیرو شمشادی برای بازی در نمایش هاری به عنوان مقاوم دوم و نگار سربازی برای بازی در نمایش انتی گونه به عنوان بازیگر سوم انتخاب شدند.

مقاوم اول بازیگرمرد نیز به صادق زارعی از نمایش چهار صندوق رسید و مقام دوم به صورت مشترک به فخرالدین عزیزی از نمایش کرسی و محسن محمدی از نمایش چهار صندوق و مقام سوم نیز به صورت مشترک به وریا شاکری از نمایشنامه جی ژوان و هه ژیر بایزیدی از نمایش هاری تعلق گرفت.

رضا رستمی برای نمایشنامه خوانی کرسی و هیوا اسد بیگی برای نمایشنامه خوانی جی ژوان نیز به عنوان برترین‌های بخش نویسندگی انتخاب شدند و مقام‌های اول تا سوم کارگردانی به ترتیب به سامان داروند برای نمایش آنتیگونه، کمال نوجوان برای نمایش چهار و کامران غفاری برای نمایش هاری رسید.

نمایشنامه خوانی های، جی ژوان، بی بی خشت، هاری، کورسی، کمدی پارازیت، درحضور باد، تانکر، جسد‌های پستی، چهار صندوق، با صدای اهسته، انتیگون و مرگ بازی، برای حضور در مرحله نهایی سومین جشنواره نمایشنامه خوانی سقز انتخاب شدند.

هنرمندان پیشکسوت تئاتر سقز، صلاح محمدی، پرویزاحمدی و سالارسلطانپور ترکیب هیات داوری انتخاب آثار این دوره جشنواره را به عهده داشتند.

این جشنواره در روز‌های ۱۵ الی ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات