فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اذعان یکی از مسئولان روسیه:

فقط تحریم ها به تنهایی در مدت 6 ماه می توانست روسیه را از پای در آورد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و مخالفان نظام در جنگ با ما بودند و در چهل سالگی انقلاب هنوز شاهد دشمنی آنها با انقلاب و جنگ آنها در قالب جنگ نرم و جنگ اقتصادی هستیم.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۱۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج تهران، سردار دکتر سید یوسف مولایی در آئین شانزدهمین یادواره 29 شهید مجتمع صنعتی سیمان تهران گفت: به لطف خدا پرسنل کارخانه سیمان تهران در عرصه جنگ اقتصادی با تمام توان مشغول کار و تولید هستند و شاهد کسب بالاترین و بیشترین میزان تولید در سطح کارخانه های سیمان کشور در این واحد تولیدی و اقتصادی هستیم.

سردار مولایی در ادامه سخنان خود با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب در سایر کشورها تصریح کرد: انقلاب مصر یازده ماه بیشتر دوام نیاورد، امام (ره)فرمودند: ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) هستند.جوانان ما در مناطقی که بیش از یک متر برف باریده و دمای هوا 20 درجه زیر صفر بود و در عملیات رمضان در گرمای 45 درجه تابستان مقاومت کردند که به اذعان یکی از مسئولان کشور روسیه آنها با این شرایط حتی 6 ماه هم نمی توانستند دوام بیاورند و فقط تحریم ها به تنهایی می توانست روسیه را از پای در آورد. در حالی که هر کدام از رزمندگان ما خود به تنهایی یک لشکر بودند.

وی افزود: ما فرهنگ بسیج و ایثار و شهادت را به هرکجا بردیم موفق شدند. حشدالشعبی را در عراق راه اندختیم و آنها در مقابل داعش پیروز شدند. در سوریه نیز به بشار اسد گفتیم بسیج مردمی را ایجاد کنید و 80 هزار نفر آموزش دیدند و مسلح شدند و جنگیدند. جمله ما می توانیم اولین درس شهدا بود.  

وی با اشاره به حضور داعش در منطقه گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای این جنگ  صدور فرهنگ ایثار و شهادت به ملت های مظلوم منطقه است.

ارسال نظرات