خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود:

استفاده ازروش‌های نوین و خلاقانه در ترویج قرآن

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه قرآن کریم در رشد و تعالی انسان‌ها می‌توانیم با بهره مندی از روش‌های خلافانه و نوین قرآن را به زندگی افراد جامعه وارد کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۹۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
استفاده ازروش‌های نوین و خلاقانه در ترویج قرآنبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در نشست با مدیر موسسه دارالقرآن امام علی (ع)، به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: قرآن کریم کتابی کامل و جامع در تمام زمینه‌ها است که اهمیت و تاثیرگذاری آن بر زندگی اجتماعی و فردی افراد برکسی پوشیده نیست که برای اثرگذاری بیشتر این کتاب عظیم الشان بر جامعه باید از روش‌های نوین و خلاقانه بهره‌مند شد.
وی ضمن تقدیر از عملکرد موسسه دارالقرآن امام علی (ع) تصریح کرد: فعالیت در حوزه قرآن و عترت عزمی راسخ می‌طلبد و برای اثرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان باید انجام برنامه‌ها و فعالیت‌ها با علاقه قلبی همراه باشد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه تلفیق قرآن و هنر می‌تواند در اثرگذاری بیشتر بر افراد موثر باشد افزود: برگزاری نمایشگاه‌های آثار تجسمی، مسابقات هنری، ورکشاپ‌های خوشنویسی، اجرای تئاتر، نمایشگاه‌های مد و لباس اسلامی و... با موضوع قرآن و عترت از جمله برنامه‌هایی است که می‌توان انجام داد.
مهدیان با تاکید به استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در فعالیت‌های قرآنی بیان کرد:با بررسی اثرات و معجزات قرآن کریم در شهرستان شاهرود می‌توان درحوزه چاپ کتاب تلاش کرد.
وی گفت: همکاری و تعامل بین مراکز و موسسات قرآنی می‌تواند باعث افزایش کیفیت برنامه‌های اجرایی شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نیز از چنین اقداماتی حمایت می‌کند.
در ادامه این نشست مدیرموسسه دارالقرآن امام علی (ع) ضمن تقدیر از حمایت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص کارگاه‌های آموزشی این موسسه نیز گفت: همکاری و تعامل با انجمن قرآن و نهج البلاغه این شهرستان از برنامه‌های موسسه دارالقرآن امام علی (ع) است که نتیجه آن برگزاری برنامه‌هایی با کیفیت بالا و استقبال گسترده‌تر قرآن آموزان خواهد بود.
محمد تجری افزود: فعالیت در حوزه قرآن و عترت حساسیت‌هایی دارد که باید فعالان این حوزه به آن توجه کنند و با دقت بیشتری برنامه‌های خود را برگزار کنند.
وی افزود:وظیفه حفظ و نشر قرآن کریم از وظایف مهم فعالین حوزه قرآنی می‌باشدوفعالیت در راه قرآن وعترت باید خالصانه و قلبی باشد تا بر روح و جان مخاطب اثر گذارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار