یادواره میلاد بهار زندگی در مازندران

یادواره میلاد بهار زندگی در ادامه پویشی مردمی که سال گذشته توسط جمعی از مردم شهر آلاشت راه‌اندازی شد و به بهانه یکمین سالگرد درگذشت «میلاد ذبیحی آلاشتی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۱۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یادواره میلاد بهار زندگی در ادامه پویشی مردمی که سال گذشته توسط جمعی از مردم شهر آلاشت راه‌اندازی شد و به بهانه یکمین سالگرد درگذشت «میلاد ذبیحی آلاشتی» برگزار می‌شود.

 اسفند سال گذشته پس از وقوع حادثه برای یکی از جوانان اهل این شهر و مرگ مغزی این جوان، خانواده او با اهدای اعضای فرزندشان موافقت کردند و پس از آن، خانواده این جوان مازندرانی از همشهری‌های خود خواستند در انجمن اهدای عضو ثبت نام کنند.

این پیشنهاد در کانال اجتماعی شهر آلاشت مطرح شد و پس از آن نزدیک به 500 نفر از مردم این شهر، به عضویت انجمن اهدای عضو ایران در آمدند.

این پویش در میانه‌های فعالیت و عضوگیری، «میلاد بهار زندگی» نامگذاری شد و مورد توجه انجمن اهدای عضو ایران و معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفت. ثبت یک کوچه به نام زنده‌یاد «میلاد ذبیحی» در این شهر نیز از دیگر اتفاقاتی بود که پس از به جریان افتادن پویش توسط شهرداری و شورای شهر این شهر کوهستانی انجام شد و مورد توجه و تقدیر انجمن اهدای عضو قرار گرفت.

خانواده ذبیحی آلاشتی با همکاری انجمن مردم‌نهاد توسعه پایدار آلاشت، به مناسبت یکمین سال درگذشت این جوان، مراسم سالگرد را به یادواره‌ای با هدف فرهنگ‌سازی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو تبدیل کردند.

این یادواره قرار است از ساعت 15 تا 17 روز پنجشنبه 16 اسفند در مسجد سیفی‌آباد قائمشهر واقع در خیابان تهران برگزار شود.

در این یادواره قرار است نمایندگان انجمن اهدای عضو ایران نیز حضور یابند و همچنین ثبت‌نام اعضای مایل به عضویت در این انجمن انجام خواهد شد.

انجمن اهدای عضو ایرانیان، استانداری مازندران، معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، شورای اسلامی و شهرداری آلاشت، مجمع خیرین سلامت استان مازندران و شورای اسلامی و شهرداری قائمشهر در برگزاری این رویداد فرهنگی اجتماعی همکاری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها