خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت:

پلدشت به استقبال جشن نیکوکاری می‌رود

رئیس کمیته امداد امام خمینی پلشدت گفت: پلدشت همگام با سایر شهرستان‌های آذربایجان غربی به استقبال جشن نیکوکاری می‌رود.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۱۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

 بهمن رضایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در پلدشت، اظهار کرد: جشن نیکوکاری ۱۵ اسفند در مدارس، ۱۶ اسفند در سطح شهرستان و ۱۷ اسفند در مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

وی با اشاره به عملکرد ۱۱ ماهه کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت ۲هزار و ۷۸۳ خانواره بالغ بر ۶ هزار و ۶۵۳ نفر را تحت پوشش خود داشته و به آنها خدمات ارائه می کند.

وی در خصوص  احداث مسکن توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: طی امسال ۴ باب واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 90  میلیون تومان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ واحد نیز با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته می شود، اظهار کرد: ۱۵ واحد با اعتباری بالغ بر۵۲۵  میلیون تومان تحویل داده شده است و بقیه تا پایان شهریور ۹۸ تکمیل می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت، افزود: مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان نیز به ۶۵۰ نفر مددجو مساعدت موردی شده است.

به گفته وی برای تعمیرات و گازکشی ۱۹۰ نفرمبلغ  ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رضایی در خصوص زکات گفت: ۴۳۰ میلیون تومان زکات به صورت نقد و کالا جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته ۸۰  درصد رشد را نشان می دهد؛ درآمد اکرام ایتام ۴۲۷ میلیون تومان بود که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد را نشان می دهد.

وی در خصوص کمک به جهیزیه نوعروسان، اظهار کرد: در این زمینه ۲۵۳ میلیون تومان به ۱۰۸ نفر واریز شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت، افزود: ۹۵ میلیون تومان صدقات جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته ۸  درصد رشد را نشان می دهد.

رضایی در خصوص وام قرض الحسنه و اشتغال زایی، گفت: مبلغ ۱ میلیارد و ۶۷۹ میلیون تومان به ۴۱۸ نفر مددجو وام قرض الحسنه و به ۱۶۶ نفر مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان وام اشتغال زایی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در آمد جشن عاطفه ها،احسانات حسینی و اطعام مددجویان بالغ بر ۴۵۷ میلیون تومان بود که نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد رشد دارد.

وی در خصصو پرداخت کمک‌هزینه های درمانی اظهار کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در قالب هزینه های درمانی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت در خصوص جشن نیکوکاری در اسفند ماه و شعار عیدی برای همه، افزود: جشن نیکوکاری از فردا به مدت ۳ روز برگزار می شود و تاکنون ۱۵۰ میلیون تومان نقد و کالا جمع آوری و در بین مددجویان توزیع شده است و علاقمندان می توانند کمک های خود را تا آخر اسفند به این اداره تحویل دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات