خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در گفتگو با بسیج خبر داد

200 دانش آموز دختر مراغه ای عازم مناطق عملیاتی شدند

فرمانده سپاه مراغه از اعزام 200 دانش آموز دختر مدارس این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۰۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

رضا سامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقیف افزود: در این کاروان فرهنگی، دانش آموزان دختر مقطع متوسطه مدارس این شهرستان به مدت هفت روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.
وی ادامه داد: در این اردوی هفت روزه، دانش آموزان شرکت کننده از یادمان های شلمچه، هویزه، طلاییه، خرمشهر، اروند کنار و سایر مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کرده و با آرمان های شهدا تجدید میثاق می کنند.
سامی اضافه کرد: آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه به ویژه دانش آموزان با ارزش های اسلامی و انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت و نیز رشادت های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، مهم ترین اهداف این کاروان است.
وی گفت: تاکنون 120 دانش آموز پسر مدارس متوسطه این شهرستان در قالب کاروان های راهیان نور دانش آموزی عازم مناطق عملیاتی جنوب شده اند.
سامی افزود: همچنین در هفته پایانی سال نیز اردوی راهیان نور دانشجویی عازم این مناطق عملیاتی خواهند شد.
وی اضافه کرد: حضور دانش آموزان و دانشجویان در اردوهای راهیان نور زمینه ساز ترویج فرهنگی ایثار و شهادت در جامعه و نهادینه شدن آن شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها