خبرهای داغ:
شهردار منطقه دو شهر ارومیه خبر داد

اجرای طرح استقبال از بهار 98 در ارومیه

شهردار منطقه دو شهر ارومیه گفت: محل های حفاری شده در سطح منطقه دو با محوریت طرح استقبال از بهار98 در حال ساماندهی است.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۲۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

مهرداد سلامتی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن نوروز و اجرای جهادی طرح استقبال از نوروز 98 کلیه اکیپ های عمرانی و خدماتی نسبت به ساماندهی محل های حفاری شده در سطح منطقه که موجبات بروز مشکلات متعدد در تردد شهروندان شود که با اولویت بندی اقدام به اجرای عملیات مربوطه شده است.

وی گفت:  از جمله مناطق مربوطه که از دغدغه های اصلی شهروندان ساکن منطقه بوده است خیابان های اسماعیل زاده و پرنیان و انشعابات مربوطه است.

سلامتی خاطرنشان کرد:  کلیه خیابان های سطح منطقه بصورت روزانه مورد بازدید قرار گرفته  و در اسرع وقت نسبت به انجام عملیات اقدام می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار و آغاز  آسفالت و لگه گيري معابر سطح منطقه دو، بیان کرد: عملیات لکه گیری واصلاح چاله های بوجود امده در اثر بارش های زمستانی در معابر سطح منطقه چون آسفالت و لگه گيري کمربندی خاتم الانبياء نرسیده به پل ابوذر، آسفالت و لگه گيري جاده انهر بالاتر از خيابان یوسفی و تسطيح و زيرسازي جاده شهيد كلانترآغاز شده است.

شهردار منطقه دو شهر ارومیه گفت:  طرح استقبال از بهار و پاکسازی محلات سطح منطقه دو و ورودی شهر از25 اسفند ماه سال جاری آغاز شده است.

وی عنوان کرد:  طرح استقبال از بهار با هدف زیباسازی منظر شهری، شادابی و نشاط شهروندان در سطح منطقه در حال اجرا است.

سلامتی با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی سطح منطقه برای آماده سازی هرچه بهتر برای ایام نوروز، گفت:  امید است  پاکسازی و تنظیف سطح منطقه و ساماندهی ورودی های شهر فضای شهری دلپذیری را برای شهروندان و به ویژه میهمانان نوروزی رقم زد.

انتهای پیام

ارسال نظرات