خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی:

بیانیه گام دوم انقلاب نشانگر اهمیت ولایت در هدایت انقلاب است

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در نشست مشترک نیروهای مسلح میانه، ولایت فقیه را اساس و راس علل پیروزی، تداوم و رشد انقلاب اسلامی عنوان کرد و با اشاره به بیانیه صادره از سوی رهبری با عنوان گام دوم انقلاب، گفت: نقش بی بدیل ولایت در هدایت کشتی انقلاب اسلامی؛ نانوشته اساسی این بیانیه است.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۳۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسلام غلامی بر لزوم تبیین موضوع ولایت تاکید و اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه است که توانسته است در 4 دهه عمر با برکت خود از تمامی فراز و نشیب ها عبور کند و اکنون در خطرناکترین و حساسترین پیچ تاریخی خود قرار دارد و این مدیریت و درایت بی بدیل رهبری است که آن را از تمامی خطرات می رهاند.

 وی تلاش های شبانه روزی دشمن در عرصه فرهنگی و فضای مجازی، عرصه های مباحث اخلاقی، عرصه اقتصادی و همچنین بحث نفوذ را متذکر شد و تصریح کرد: نباید با توجه به فرعیات از اصل موضوع غافل شویم، اکنون دشمن در پی تخریب مجموعه های تاثیرگذار نظام خصوصا نیروهای مسلح به عنوان ویترین نظام و الگوی رفتاری جامعه است لذا باید مراقب کوچکترین خطاهای خود باشیم.

   حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه تحریم و تورم، جامعه را اذیت می کند و مدیریت های ضعیف اقتصادی، وجود تخلفات مالی، اختلاس و قاچاق در جامعه، مردم را شاکی کرده است، افزود: اکنون قاچاق دام و بحث نان، از مباحث حساس کشور است و اگر دولت تدابیر صحیحی در اینخصوص اتخاذ نکند، با قاچاق بی رویه دام ماده در آینده نه تنها گرانی بیش از حد گوشت ادامه خواهد داشت بلکه با کاهش زاد و ولد دام به دلیل کمبود دام ماده، پرورش آن در کشور را با چالشی جدی مواجه خواهد کرد.

    رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در ابتدای این نشست با اشاره به فضایل حضرت زهرا(س)، ایشان را حجت معصومین(ع) دانسته و مقام والای وی را غیرقابل توصیف خواند.

   حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: از برکت این خاندان عترت و عصمت و نسل پرثمر آنان، جامعه انسانی همواره راه سعادت و هدایت را پیموده و انقلاب اسلامی نتیجه برکت وجودی و راهنمایی های فرزندانی از نسل پاک آنان است.

   نشست صمیمانه و همایش بصیرت افزایی با شرکت کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه و کارکنان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و تیپ پمکا در نمازخانه نیروی انتظامی شهرستان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها