انتخابات اتاق بارزگانی یزد اعلام نتیجه شد

نتایج نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان یزد اعلام شد
کد خبر: ۹۱۱۶۹۰۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زا یزد، بر این اساس ۱۵ نفر در چهار بخش بازرگانی (پنج نفر)، صنعت (پنج نفر)، معدن (۲ نفر) و کشاورزی (سه نفر) انتخاب شدند.
در این دوره از انتخابات در بخش بازرگانی، محمدرضا قمی، مجتبی دستمالچیان، غضنفر امیرجلیلی، علی اصغربیگی و محمدرضا مشاهیری بیشترین آرا را کسب کردند.
در بخش صنعت نیز بیشترین آرا به ترتیب متعلق به محمدرضاداد، محمدحسن شیشه بری، محمدرضا نعمت اللهی، عباسعلی متوسلیان و احمد میرزا دانشیان بوده است.
محمدحسین فرشادپور و امیرحسین حیدرزاده هم بیشترین آرای بخش صنعت و اصغر نبیل، حسین پهلوان پور و محمدرضا اتابکی بیشترین آرای بخش کشاورزی را کسب کردند.
در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی یزد، محمدرضا قمی که ریاست هشتمین دوره را بر عهده داشت با کسب ۱۵۳ رای از ۲۳۵ رای، معادل ۶۵ درصد مجموع آرا را بدست آورد.
هم اکنون ۸۷۰ نفر در این استان دارای کارت بازرگانی فعال هستند که ۷۶۱ آن‌ها بر اساس بخشنامه‌های موجود، شرایط رأی دادن دارند.
۱۰۹ نفر مابقی شامل کسانی هستند که یا کارت حقیقی دارند و می‌بایست از زمان صدور کارت آن‌ها یک سال گذشته باشد و یا کسانی هستند که کارت بازرگانی حقوقی دارند و می‌بایست ۱.۵ سال از زمان دریافت کارتشان گذشته باشد تا بتوانند رأی بدهند.
در این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی یزد، ۲۹ نفر شامل ۱۰ نفر از گروه بازرگانی، هشت نفر از گروه صنعت، چهار نفر از گروه معدن و هفت نفر از گروه کشاورزی شرکت داشتند.
انتخابات نهمین دوره هیات‌های نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همزمان با سراسر کشور، از ساعت هشت تا ۱۸ امروز (۱۱ اسفندماه ۱۳۹۷) در اتاق بازرگانی یزد در بلوار ۱۷ شهریور به صورت الکترونیک برگزار و تا ساعت ۱۹ تمدید شد.
انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار