خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

روحانیت در مبارزات علیه حکومت‌های ظالم پیشاپیش مردم بودند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از روحانیون رزمنده استان، گفت: اگر به تاریخ بنگریم، می‌بینیم که علمای شیعه همواره مسئولیت راهنمایی مردم را عهده‌دار بودند و در مبارزات علیه حکومت‌های ظالم روحانیت در پیشاپیش مردم حرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۶۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم افزود: با پیروزی انقلاب و پدیدآمدن افق‌های تازه، مسئولیت‌های سنگینی برعهده روحانیت گذاشته شده است که حفظ و پاسداری از نظام اسلامی و تبلیغ ارزش‌های دینی و آرمان‌های حضرت امام برعهده این علما بوده است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی از آغاز با عنوان نظام روحانی شناخته شده است و امکان تفکیک روحانیت از نظام وجود ندارد. روحانیت در جمهوری اسلامی در مقاطع مختلف بسیج کننده مردم در حوزه‌های مختلف بودند؛ دفاع مقدس، راهپیمایی‌ها و انتخابات از جمله مصادیقی است که روحانیت تاثیرات راهبردی در آنها ایفا کرده است.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: روحانیت در پیروزی و استمرار انقلاب نقش فراموش نشدنی داشته و در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد هم تاثیرگذار بوده است. امروز مهمترین رسالت روحانیت مقابله با تهدیدات نرم دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: اصلی‌ترین عامل در خصومت دشمنان با نظام به ماهیت اسلامی نظام ما برمی‌گردد. حضور بشار اسد در ایران حضور پیروزمندانه اسلام بود که آمده بود از مقام معظم رهبری تشکر کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها