خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

سعادت جامعه در الگوبرداری از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع کارکنان موسسه امین ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: سیره زندگانی این بانوی فداکار سرشار از آموزه‌های دینی و الهی است که بی‌شک سعادت جامعه امروزی در الگوبرداری مناسب از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) است.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۳۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی با بیان فضائل حضرت زهرا(س) و نقش این بانوی بزگوار در حفظ یکپارچگی امت اسلام پرداخت و افزود: حضرت زهرا(س) مادر همه امت اسلامی است نه فقط مادر سادات بلکه به همه امت اسلامی عنایت و توجه دارد.

 وی وجود این بانوی برجسته را برای انسان‌ها منشا برکات فراوانی دانست و ادامه داد: اگر افکار و اندیشه‌های حضرت فاطمه(س) بانوی مکرم اسلام را در زندگی خود بکار ببندیم می‌توانیم راه سعادت را در پیش بگیریم.

حجت الاسلام رحیم علی طالعی گفت: حضرت زهرا(س) کوخ نشین بود نه کاخ نشین و با وجود اینکه  حضرت فاطمه زهرا(س) که در کوخ زندگی می کرد ولی فرزندان صالح فراوانی چون ائمه معصومین وحضرت زینب کبری(س) را تربیت کرد که هر کدام از این شخصیت‌های برجسته معنوی نقش بسزایی در هدایت بشریت در این کره خاکی ایفا کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه بیان کرد: زنان و بانوان ما باید تمام همت و تلاششان آن باشد که روش زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را در سطح جامعه گسترش دهند.

وی توضیح داد: زنان ما باید ببینند حضرت فاطمه زهرا(س) چگونه زندگی کرده چگونه شوهر داری کرده، چگونه فرزندانی تربیت کرده و برهمان اساس سبک زندگی آن حضرت باید برای آنها الگو باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را طلیعه ظهور حضرت مهدی(عج) دانست و افزود: انتظار منجی عالم بشریت جزو وظایف مسلمات شیعه است و روایات زیادی در خصوص مهدویت آمده است که اعتقاد به منجی اختصاص به همه ادیان الهی دارد و فقط مختص شیعه نیست.

وی راه تقرب به خدارا پیروی از ائمه اطهار(ع) عنوان کرد و گفت: راه تقرب به خدا مسیری است که ائمه معصومین و بزرگان  برای ماه ترسیم کرده اند.

 حجت الاسلام طالعی به اثار و علایم ظهور هم اشاره ای کرد و گفت: تمام عالم باید پذیرش مهدویت را داشته باشند تا حضرت مهدی (عج) ظهور کند و عدالت را در جهان حاکم کند.

 وی ادامه داد: با ظهور حجت خدا در زمین امنیت برقرار می‌شود و جهان به آرامش دست پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها